اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد:

با فتنه اقتصادی مواجه هستیم/ نیروهای ارزشی ما باید در کنار یکدیگر قرار گیرند

با فتنه اقتصادی مواجه هستیم/ نیروهای ارزشی ما باید در کنار یکدیگر قرار گیرند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد گفت: در صحنه سیاسی خوب عمل کردیم اما فتنه اقتصادی را نتوانستیم درست مدیریت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام سید هاشم موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد در تجمع بزرگ مردم بجستان در سالروز ۹ دی ماه بخ فتنه های ۴۰ ساله بعد انقلاب پرداخت و اظهار کرد: هنوز هم برای برخی همچنان وجود فتنه روشن نیست و اقدامات صورت گرفته در فتنه ۸۸ را فتنه نمی دانند و به معنی آزمایش تلقی می کنند و این در صورتی است که در فتنه ۸۸ دوست از دشمن شناخته نمی شد و مردم نمی توانستند حق از باطل را شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیداربا نماینده‌گان کاندیداهای سال ۸۸ فرمودند«کشور و انقلاب مسموم شده» که دراین یک جمله خیلی حرف است زیرا آقا به ریشه فتنه اشاره می کنند و انقلاب را موجود زنده فرض کردند و که نباید هر خوراکی را استفاده کند و فرمودند انقلاب دارد قی می کند یعنی عکس العمل هر مسمومی راحت کردند یا همان قی کردن است که باعث پاکی و افزایش خلوص آن می شود.

, .,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد خاطرنشان کرد: باید اعتراف کنیم در فتنه ۸۸ از لحاظ اطلاعاتی غافل گیر شدیم و آمادگی همچین فضایی را نداشتیم و در طول تاریخ انقلاب خطرناکترین فتنه ، همین فتنه۸۸ بود و این در صورتی است که با آن حضور باشکوه مردم می توانستیم در جهان مانور خوبی بدهیم.

, .,

موسوی با اشاره به در اختیار قرار داشتند کشور به مدت ۱۶ سال توسط یک جریان خاص عنوان کرد: این مدت در عرصه رسانه و توهین به مقدسات مانند لوایح دوقلو یا کاهش اختیارات رهبری، تحسن نمایندگان علیه نهاد های رسمی کشور انجام شد.

, .,

این جریان که تحت عنوان غرب گرا بودند به سمت دشمن حرکت کردند و امروز برخی به غلط فکر می کنند ریشه های فتنه در مناظرات سال ۸۸ است در صورتی که این مناظرات پرده از خیلی اتفاقات و برنامه های دشمن برداشت.

, .,

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی اخیر کشور خود یک نوع فتنه است زیرا مردم که سفره های آنها کوچک شده دچار شک و تردید شدند و به شک افتادند که نکند نظام اسلامی نمی تواند معیشت ما را تامین کند. فتنه ای که درسال ۹۸ دشمن دنبال می کند گسست بین مردم و حاکمیت و القای ناامیدی و حتی القای ترس در جامعه بوده تا در بخش اقتصاد به مردم القا کند نظام شما ناکارآمد است.

, ., .,

موسوی در خصوص نقش مردم در فتنه تصریح کرد: مردم ایران عکس مردم کوفه عمل می کنند، مردم در زبان مطالبه گری دارند و منتقد هستند اما اگر حس کنند اصل نظام و رهبری در خطر است در صف اول حضور دارند این مردم برگزیده هستند و یک ماموریت دارند که این نظام اسلامی را جهانی کنند.

, .,

وی افزود: صحنه هایی در انقلاب داریم که مردم متوجه توطئه دشمن نشدند و قصه از دست مردم خارج شد و خدا خودش کمک کرد یکی حادثه طبس و دیگری در فتنه ۸۸ می باشد.

, .,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد گفت: تضعیف و تخریب دولت به هیچ عنوان در شرایط کنونی جایز نیست ولی نقد منصفانه وجود دارد، مقام معظم رهبری فرمودند" خط قرمز ما فتنه است"امروز شاهدیم که حامیان فتنه مسئولیت گرفتند آن هم در رده های بالا، با تفکر فتنه 88   که به دنبال براندازی نظام بودند  و این تغییر شیوه برای برنامه هاست و روزی در خیابان و امروز در جایگاه مسئول به دنبال  نا کار آمد نشان دادن نظام هستند و تا جایی که با جرات اعلام میکنند افتخار من این است که طی شش سال مدیریتم، یک مسکن نساختم و این یعنی فتنه نرم اقتصادی، در صحنه سیاسی خوب عمل کردیم اما فتنه اقتصادی را نتوانستیم درست  مدیریت کنیم، کشور ترکیه  که همراه با ما درگیرفتنه  شد. با تدبیر مسئولین و مردم موفقتر عمل کرد، ولی متاسفانه دولت بی تدبیری کرد و مردم نیز مسیر فتنه را با التهاب در بازار ارز و طلا هموارتر و روند بی ارزش کردن پول ملی را تسریع کردند.

,

 

,

موسوی در خصوص جلوگیری از بروز فتنه های آینده عنوان کرد: نیروهای ارزشی ما باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و رسانه های نیز برای مردم روشنگری های لازم را انجام و کارآمدی نظام را تبیین کنند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه