اخبار داغ

کارگردان و تهیه کننده ایلامی:

هدفگذاری دقیقی روی "قلاده‌های طلا" انجام گرفته است/ پیام تقدیر رهبری همچون آبی بر روی آتش بود

هدفگذاری دقیقی روی "قلاده‌های طلا" انجام گرفته است/ پیام تقدیر رهبری همچون آبی بر روی آتش بود
کارگردان و تهیه کننده ایلامی گفت: نقطه گذاری دقیقی در رابطه با فیلم قلاده های طلا انجام گرفته به طوریکه به درستی به ان پرداخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "قدرت باقری"، کارگردان و تهیه کننده ایلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص فیلم سینمایی قلاده های طلا گفت: در واقع نقطه گذاری دقیقی در رابطه با فیلم قلاده های طلا انجام گرفته به طوریکه به درستی به موضوعات فتنه پرداخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: تقدیر رهبر معظم انقلاب از این فیلم هم عین دلخوشی یک فرمانده به سرباز است و در حقیقت این تقدیر همچون آبی بر روی آتش بود.

,

باقری افزود: برای آقای طالبی افتخار است که رهبری مهر تأییدی بر این فیلم فاخر که در رابطه با فتنه است، بزند و ایشان به خوبی مزد خود را گرفت.

,

کارگردان و تهیه کننده ایلامی ادامه داد: بنده از نزدیک با آقای طالبی دیدار داشته ام و بسیار انسانی باشخصیت، معتقد و جسور هستند که تالبته زحمات زیادی را در حوزه سینما کشیده است.

,

وی بیان کرد: هنر این کارگردان موفق در به تصویر کشیدن ظلم های استعمار و بکارگیری هنر و ترویج ارزش ها جای بسی تقدیر دارد و قابل تحسین است.

,

باقری عنوان کرد: در روزگاری که کمتر کسی به این قبیل موضوعات توجه می کند و هنر باعث توهین به خیلی از ارزش ها شده و حتی برخی کارگردان ها از این پله به موفقیت هایی رسیده اند لذا تولید چنین محصولاتی مایه دلگرمی است.

,

کارگردان و تهیه کننده ایلامی اضافه کرد: متأسفانه جریانی تلاش می کند تا هنر ضد ارزشی را ترویج کند لذا اگر به اثر کارگردان قلاده های طلا حمله می شود نباید تعجب کرد و این قبیل رفتارها دور از انتظار نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه