اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

پرونده الکترونیک سلامت یک ابزار مهم در برنامه ریزی های بهداشتی است

پرونده الکترونیک سلامت یک ابزار مهم در برنامه ریزی های بهداشتی است
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه بهداشت با توجه به خروجی های پرونده الکترونیک سلامت می توان براساس کمیت های موجود و در دسترس، کیفیت خدمات را در سطح جامعه ارتقا بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل صبح توس؛ حمیدرضا بهرامی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد صبح امروز از مرکز درمانی شهرستان رشتخوار در راستای نظارت بر اجرای بهینه برنامه­ های تحول سلامت در حوزه بهداشت شهرستان رشتخوار بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

بهرامی پس از بررسی شاخص­های سلامت در شهرستان رشتخوار در جلسه ­ای که با مدیر شبکه و معاون بهداشتی و کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد، یکی از اهداف این بازدید را بررسی نقاط قوت و قابل بهبود حوزه بهداشت برشمرد و اظهار داشت: ضروری است بر اساس شاخص های استخراج شده از سامانه پرونده الکترونیک سلامت، با شناسایی نقاط قابل بهبود در واحدهای بهداشتی و با تدوین برنامه مدون و استراتژیک در جهت ارتقاء شاخص ها اقداماتی صورت پذیرد.

,

 

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اهمیت شاخص­‌های سلامت و مراقبت‌های بهداشتی ثبت شده در سامانه پرونده الکترونیک گفت: امید است با اجرای پرونده الکترونیک سلامت شاهد ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی درمانی در سطح شهرستان باشیم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه پرونده الکترونیک سلامت یک ابزار مهم در برنامه ریزی های بهداشتی می باشد خاطر نشان کرد: در حوزه بهداشت با توجه به خروجی های پرونده الکترونیک سلامت می توان براساس کمیت های موجود و در دسترس، کیفیت خدمات را ارتقا بخشید.

,

 

,

وی گفت: یکی از ارکان مهم در جهت پیشگیری و کنترل بیماری ها بررسی مرتب و مکرر شاخص های بهداشتی، می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه