اخبار داغ

نویسنده رادیو و تلویزیون یزد:

نمی‌توان با تقدیر رهبری به «قلاده های طلا» شک کرد/طالبی با «قلاده های طلا» به آنچه یک هنرمند انقلابی آرزو دارد رسید

نمی‌توان با تقدیر رهبری به «قلاده های طلا» شک کرد/طالبی با «قلاده های طلا» به آنچه یک هنرمند انقلابی آرزو دارد رسید
نویسنده برجسته رادیو و تلویزیون یزد گفت: تقدیر رهبری مهر تایید بر تمام ظرفیت های فیلم قلاده های طلا است و به نظر من طالبی در این فیلم به آنچه یک هنرمند انقلابی آرزو دارد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرخانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص فیلم قلاده های طلا گفت: فیلم قلاده های طلا یک فیلم سیاسی – واقعی است که به تبع سیاسی بودنش واکنش های متفاوتی را از گروه های سیاسی مختلف به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که این فیلم ارتباط خوبی با بیننده برقرار می کند اظهار داشت: فیلم قلاده های طلا مصایبی را حکایت می کند که در سال 88 مردم آن را بخوبی درک کردند و همین قرابت و کارگردانی خوب این فیلم، مخاطب را تا انتهای فیلم با خود همراه می کند.

,

***فیلنامه قلاده های طلا با تحقیقات زیاد نوشته شده است

, ***فیلنامه قلاده های طلا با تحقیقات زیاد نوشته شده است, ***فیلنامه قلاده های طلا با تحقیقات زیاد نوشته شده است,

نویسنده رادیو و تلویزیون یزد تاکید کرد: فیلنامه این اثر نشان می دهد که برای نوشتن آن تحقیقات زیادی انجام شده و از این نظر قلاده های طلا تقریبا یک مستند واقعی هست.

,

امیرخانی با اشاره به سکانس های مختلف این فیلم گفت: قسمت هایی از فیلم که صحنه های اغتشاشات و تظاهرات را به تصویر می کشید به گونه ای طراحی و اجرا شده است که کاملا واقعی به نظر می رسید و این هنر و قدرت کارگردان فیلم را نشان می دهد.

,

وی اذعان داشت: در این فیلم سعی شده سر منشاء حوادث و فتنه سال 88 مشخص شود و به خوبی ارتباط آشوب گران و فتنه گران با خارج از کشور به تصویر کشیده شده است.

,

***قلاده های طلا جز نمایان ساختن پشت پرده ابعاد پنهان فتنه نیست

, ***قلاده های طلا جز نمایان ساختن پشت پرده ابعاد پنهان فتنه نیست, ***قلاده های طلا جز نمایان ساختن پشت پرده ابعاد پنهان فتنه نیست,

این نویسنده رادیو و تلویزیون در خصوص بازی بازیگران این فیلم گفت: در مجموع انتخاب بازیگران این فیلم خوب بوده است و امین حیایی در نقشی متفاوت از سایر نقش هایش در این فیلم بسیار خوب دیده شد.

,

امیرخانی با بیان اینکه قلاده های طلا جز روشنگری و نمایان ساختن پشت پرده ابعاد پنهان فتنه نیست تصریح کرد: شاید زبان و کلام در بسیاری از مسائل غیر عینی مانند مسئله نفوذ ناتوان باشد اما طالبی با نویسندگی قوی و کارگردانی بی نظیر خود توانسته به این جزئیات با ظرافت تمام بپردازد بدون آنکه در ذهن ببینده سوال مجهول دیگری پیش بیاید.

,

***وقتی رهبری از یک اثر هنر تقدیر می کنند نمی توان به آن اثر شک کرد

, ***وقتی رهبری از یک اثر هنر تقدیر می کنند نمی توان به آن اثر شک کرد, ***وقتی رهبری از یک اثر هنر تقدیر می کنند نمی توان به آن اثر شک کرد,

وی با اشاره به تحسین رهبری در خصوص این فیلم افزود: مطمئنا وقتی شخصیت مانند رهبرمعظم انقلاب با آن نگاه ژرف خود از یک اثر هنری تقدیر و تحسین می کنند نمی توان به کیفیت و ارزش آن اثر شک کرد و علیرغم تمام ظرفیت های این فیلم، تقدیر رهبری مهر تایید بر تمام این ظرفیت هاست و به نظر من طالبی در این فیلم به آنچه یک هنرمند انقلابی آرزو دارد رسید.

,

***تخریب ها نمی تواند بر یک اثر ارزشی خدشه وارد کند

, ***تخریب ها نمی تواند بر یک اثر ارزشی خدشه وارد کند, ***تخریب ها نمی تواند بر یک اثر ارزشی خدشه وارد کند,

متنقد سینما در یزد گفت: هنوز کسانی که در فتنه 88 آشوب گران را همراهی کردند در  کشور زندگی می کنند و علیرغم اینکه از امنیت و امکانات این نظام بهره مند می شوند هنوز دل در گرو فتنه گران دارند و طبیعی است وقتی اثری قدرتمندی چون قلاده های طلا با مهر تایید رهبری روشنگری می کند برنتابند و به تخریب هایی علیه آن دست بزنند که مطمئنا این تحرکات در قبال آثار پر ارزشی چون قلاده های طلا هیچ است و نمی تواند بر ارزش آن خدشه ای وارد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه