اخبار داغ

خواننده حماسی و انقلابی خراسان جنوبی:

قلاده‌های طلا مصداق همان آتش به اختیار است

قلاده‌های طلا مصداق همان آتش به اختیار است
خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی با بیان این‌که پیام مقام معظم رهبری به کارگردان این فیلم اتمام حجت بر همگان به خصوص هنرمندان است خاطرنشان کرد: وقتی معظم‌له برای این فیلم سه مرتبه می‌فرمایند "آفرین" یعنی این روند باید ادامه پیدا کند و مصداق همان آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: فیلم قلاده‌های طلا به جامعه سینمایی و هنری گفت که می‌توان بدون ابتذال مردم را به گیشه‌های فروش بلیط سینما کشاند و این نشان از بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: شاهد بودیم که بعد از پخش این فیلم حتی بازیگران مطرح این فیلم اعلام کردند که بازی در این فیلم از افتخاراتشان بوده است.
,
 
,
خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی گفت: ابوالقاسم طالبی در فیلم قلاده‌های طلا توانست ماجرایی را به تصویر بکشد که در سینمای ایران کار هنرمندانه‌ای بود و حرف‌های زیادی داشت از جمله این‌که هنوز بعد از گذشت سالیان سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افرادی هستند که برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی در کمین نشسته‌اند و این افراد خودفروخته، جاسوس و خیانتکار حتی در مقامات بلندپایه کشور نفوذ کرده‌اند و اوج آن فتنه 1388 بود.
,
 
,
مولوی‌حقیقی تصریح کرد: استاد طالبی با تصویرسازی هنرمندانه خود در قلاده‌های طلا جبهه حق و باطل را نشان داد.
,
 
,
وی افزود: این کارگردان در فیلم نشان داد که دلسوزان نظام و انقلاب مانند سربازان گمنام امام زمان (عج) به صورت شبانه‌روزی و با تعقیب و گریز جاسوسان و بیگانگانی که در صدد ضربه‌زدن به انقلاب هستند پای کارند.
,
 
,
خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی گفت: در فیلم دیدیم افرادی هستند که در بدترین شرایط هم از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند و در قلاده‌های طلا، صحنه‌های زیبا و دیدنی را خلق کردند.
,
 
,
مولوی‌حقیقی با بیان این‌که پیام مقام معظم رهبری به کارگردان این فیلم اتمام حجت بر همگان به خصوص هنرمندان است خاطرنشان کرد: وقتی معظم‌له برای این فیلم سه مرتبه می‌فرمایند "آفرین" یعنی این روند باید ادامه پیدا کند و همان مصداق آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.
,
 
,
وی افزود: این پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی این‌که مسئولان متولی فرهنگ و هنر در حمایت از هنرمندان متعهد، انقلابی و ارزشی پای کار بیایند و اجازه ندهند جریان نفوذ به نظام و انقلاب ضربه وارد کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه