اخبار داغ

اندر احوالات دانشگاه علمی کاربردی استان؛

ماجرای جالب انصراف دانشجویان علمی کاربردی از گرفتن وام ۵۰۰ هزارتومانی

ماجرای جالب انصراف دانشجویان علمی کاربردی از گرفتن وام ۵۰۰ هزارتومانی
دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان از نحوه پرداخت وام دانشجویی نارضایتی هایی دارند به گونه ای که برخی از آنها از گرفتن وام منصرف شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس، یکی از دانشجویان مخاطبان این پایگاه خبری از پرداخت وام دانشجویی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اعتراض کرده، و گفته: گویا تعداد از دانشجویان برای گرفتان وام دانشجویی به مبلغ 500 هزار تومان اقدام کردند که به دلیل هزینه های زیادی که دارد از گرفتن وام منصرف شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

طبق گفته این دانشجو، برای پرداخت وام دانشجویی توسط دانشگاه علمی کاربردی بعد از پیدا کردن ضامن و تهیه مدارک که به بانک مهر ایران معرفی می شوند، در بانک مربوطه نیز به این دانشجویان گفته شده است که بایدبرای خودشان و ضامن مبلغ 110 هزار تومان واریز کنند!!

,

این دانشجو ادامه داد: وام دانشجویی 500 هزار تومان است برای تهیه مدارک مبلغی هزینه کرده ایم و از این طرف باید 110 هزار تومان پرداخت کنیم، پس چه نیاز به وام است همان 200 تومان را به حساب دانشگاه واریز می کنیم، برای یک وام 500 هزار تومانی که نباید اینقدر هزینه کنیم.!

,

 

,

در همین رابطه خبرنگار این پایگاه خبری با یک منبع آگاه گفت و گویی صورت داده است، این منبع آگاه اینگونه گفت: این ساز و کار ابلاغیه وزارت علوم است که از تهران ابلاغ شده، وزارت علوم با بانک قرص الحسنه مهر تفاهم نامه دارد و این شیوه نامه برای دانشگاه علمی و کاربردی ارسال شده است که  آن را اجرا می کند و استان ها در تصویب آن نقشی نداشته اند.

,

 

,
این منبع آگاه ادامه داد: این ساز و کار مشکلاتی دارد که مسوولان دانشگاه متوجه این مشکلات شده اند و گویا چند روز قبل نیز در جلسه ای مطرح شده است، اما آنها فقط مجری هستند باید اجرا کنند، البته ایرادات این طرح را مسولان دانشگاه می توانند به تهران ارسال کنند که برای سال های آینده مشکل بر طرف شود.
,
 
,
 
,
وی گفت: ساز و کار وام دانشجویی امسال دچار تغییراتی شده است ابلاغیه کشوری است و ربطی به استان ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه