اخبار داغ

همه چیز پیرامون استعفای حاشیه ساز آقای شهردار؛

عضو شورای شهر شهرضا: شورا از انتخاب شهردار به عنوان شهردار بروجرد بی اطلاع بود/ شهردار: در اولین روز کاری به شورای شهر اطلاع دادم

عضو شورای شهر شهرضا: شورا از انتخاب شهردار به عنوان شهردار بروجرد بی اطلاع بود/ شهردار: در اولین روز کاری به شورای شهر اطلاع دادم
عضو شورای شهرضا گفت: شورای شهرضا از انتخاب شهردار این شهر به عنوان شهردار بروجرد بی اطلاع بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار‌ها نقش پررنگی به عنوان سکان دار مدیریت شهری در آبادانی و پویایی شهرها ایفا می‌کنند از این‌رو حساسیت شوراهای شهر به عنوان نمایندگان مردم در انتخاب شهردارها بالاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در چند روز گذشته خبری در محافل خبری شهرضا مورد توجه قرار گرفت؛ رفتن شهردار یک شهر هر چند طبیعی است اما بی‌خبری شورای شهر و حضور شهردار در شهری دیگر قابل توجه و با بازتاب گسترده در مردم شهرضا روبهرو شد.

,

مهدی صالح پور در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: شورای شهرضا از انتخاب شهردار این شهر به عنوان شهردار بروجرد بی اطلاع بوده است.

, صاحب نیوز,

عضو شورای شهر شهرضا تصریح کرد: در ۲۲ام در جلسه شورای شهر بروجرد، شهردار شهرضا از هشت نفر حاضر در جلسه پنج رأی موافق کسب کرده و به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شده است.

,

 

,

فخاری سرپرست شهرداری شهرضا شد

, فخاری سرپرست شهرداری شهرضا شد, فخاری سرپرست شهرداری شهرضا شد,

وی افزود: روز شنبه ۲۴ در جلسه فوق العاده شورای شهر شهرضا برگزار شد و قرار شد شهردار استعفا را به شورا تقدیم کند؛ دو روز بعد استفاده تقدیم شورای شهر ثبت شد و نهایتاً در تاریخ نهم دی جلسه شورای شهر شهرضا با ۷ نفر تشکیل و با ۶ رای موافق استعفا قبول شد.

,

صالح‌پور در مورد گزینه‌های شهرداری شهرضا گفت: در حال حاضر در جلسات رسمی شخصی مطرح نشده و فخاری به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است.

,

رحیم جافری در گفت‌وگو با صاحب نیوز در این باره اظهار کرد: پنجشنبه ۲۲ موضوع در شورای شهر بروجرد مطرح شد که در روز شنبه ۲۴ام که اولین روز کاری بعد از آن بود به شورای شهر اطلاع داده شد.

, صاحب نیوز,

در اولین روز کاری بعد از توافق با بروجرد، به شورای شهر شهرضا اطلاع داده شد

, در اولین روز کاری بعد از توافق با بروجرد، به شورای شهر شهرضا اطلاع داده شد, در اولین روز کاری بعد از توافق با بروجرد، به شورای شهر شهرضا اطلاع داده شد,

شهردار سابق شهرضا در مورد اینکه چرا زودتر موضوع را به شورای شهر اطلاع نداده است، تصریح کرد: شورای شهر بروجرد فراخوان داده بود که به شهردار با ویژگی‌های مد نظرشان نیازمندند و من هم مانند بسیاری ثبت نام و در مصاحبه شرکت کردم که در این روند زمان نسبتاً طولانی هم طی شد؛ و در این مرحله نیاز به اطلاع نیست چرا که ممکن است اصلا شورای شهر بروجرد با کس دیگری به توافق برسد؛ که به بعد از انتخاب شورای بروجرد در اولین روز کاری به شورای شهر شهرضا اطلاع داده شد.

,

 

,

قبل از این هم کانال‌های خبری مجازی شهرضا مدعی شده بودند جافری برای مصاحبه برای حضور در شهرداری رباط کریم اقدام کرده است و این شایبه به وجود امده بود که شهردار دلش با شهرضا نیست و با این اتفاق این نظریه قوت گرفت.

,

به هر حال شورای شهر شهرضا در روزهایی که بحث‌های بودجه‌ای سال آینده مطرح است می‌بایست هر چه زودتر با بررسی گزینه‌های مد نظر خود نگرانی‌های مردمی را که در این باره بوجود امده را پایان دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه