اخبار داغ

فاجعه استخدام های قراردادی وزارت نفت از زبان نماینده نجف‌آباد؛

برخی آقازاده ها به اسم آبدارچی‌‌ قراردادی جذب شده و به سمت مشاور وزیر می رسند!

برخی آقازاده ها به اسم آبدارچی‌‌ قراردادی جذب شده و به سمت مشاور وزیر می رسند!
نماینده مردم نجف‌آباد و تیران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی‌‌ها افراد که سمت های بسیار بالایی گرفته‌اند و حتی به ریاست هیئت مدیره‌ رسیده‌اند به اسم قراردادی و برای نگهبانی و آبدارچی و کارهای خدماتی به کار گرفته شده اند اما امروز به سمت های مهم نفتی رسیدند و قانون را دور زده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در روند استخدامی شاهد یکسری ایراداتی هستیم که قانون دور زده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مثال برای استخدام پیمانی یا آزمایشی یا رسمی متقاضیان در فضای برابر و با آزمون‌های استخدامی وارد می‌شوند؛ ولی در قراردادی ها نیاز به امتحان برابر و آزمون سراسری نیست و مشکل از همینجا پیش می‌آید.

,

وی افزود: در برخی شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و ادارات به بهانه قراردادی آقازاده ها را وارد می‌کنند و در سیستم پست و مقام می‌دهند.

,

ابوترابی با فاجعه خواندن ورود قراردادی‌ها و رسیدن به مناصب مهم در وزارت نفت، خاطرنشان کرد: بعضی‌‌ها افراد که سمت های بسیار بالایی گرفته‌اند و حتی به ریاست هیئت مدیره‌ رسیده‌اند به اسم قراردادی و برای نگهبانی و آبدارچی و کارهای خدماتی به کار گرفته شده اند اما امروز به سمت های مهم نفتی رسیدند و قانون را دور زده اند.

,

نماینده مردم نجف آباد و تیران در مجلس عنوان کرد: به همین شکل آقازاده ها از شکل فضای قراردادی می آیند و بعد معاون شهردار، منطقه شهرداری، و یا فلان دستگاه و اداره و متاسفانه در حد مشاور وزیر و مشاور معاون وزیر پیش می‌روند.

,

ابوالفضل ابوترابی بیان کرد: خلأ قانونی داریم و راهکار این است که قانون را اصلاح کنیم؛ مدیریت خدمات کشوری در حال حاضر در حال بررسی است و امیدواریم که نمایندگان مجلس این دقت لازم را داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه