اخبار داغ

تهیه‌کننده و کارگردان سینما:

تقدیر مقام معظم رهبری از فیلم قلاده‌های طلا تشویق ورود به سینمای سیاسی است/ فیلم انقلابی و خارج از نگاه حزبی اثرگذار خواهد بود

تقدیر مقام معظم رهبری از فیلم قلاده‌های طلا تشویق ورود به سینمای سیاسی است/ فیلم انقلابی و خارج از نگاه حزبی اثرگذار خواهد بود
تهیه‌کننده و کارگردان سینما گفت: قطعا تقدیر مقام معظم رهبری از فیلم قلاده‌های طلا مصداقی و معطوف به این فیلم نبوده و بیشتر برای تشویق به وارد شدن به مباحث مهم و آن سینمای سیاسی است که متاسفانه نداریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل مرادی تهیه‌کننده، کارگردان و کارشناس سینما، تلویزیون و رادیو در گفت‌و گو با خاورستان، اظهار کرد: محتوای فیلم قلاده‌های طلا به خاطر طرح پلیسی که دارد برای بیننده جذاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با اشاره به این‌که ممکن است شما بهترین محتوا را داشته باشید اما محتوا مهم نیست چگونگی ارائه آن محتوا مهم است، افزود: محتواهای خوب زیادی داریم اما راه‌های ارائه محتوا است که ما را به مقصود می‌رساند.

,

 

,

تهیه‌کننده، کارگردان و کارشناس سینما، تلویزیون و رادیو گفت: قلاده‌های طلا یک ساختار پلیسی و برگرفته از رمان‌های پلیسی است.

,

 

,

مرادی با اشاره به این‌که فیلم قلاده‌های طلا راه خودش را خوب می‌رود و بیننده را همراه خود می‌کند، تصریح کرد: پرداختن به مسائل انقلابی باید خارج از نگاه‌های سطحی و مبتذل حزبی و جناحی و حقیقتا برای انقلاب باشد و اگر این‌گونه باشد قطعا اثرگذار خواهد بود.

,

 

,

وی افزود: اگر در یک اثر مسائل کوتاه بینانه حزبی و جناحی وجود داشته باشد اثر خودش را لو می‌دهد و مخاطب آن را پس می‌زند.

,

 

,

تهیه‌کننده و کارگردان سینما گفت: یک فیلم حزبی و جناحی ممکن است در یک بازه کوتاه مدت یک عده را همراه خود کند اما در بلند مدت قطعا از دیدها خواهد رفت.

,

 

,

مرادی با اشاره به این‌که فیلم قلاده‌های طلا به لحاظ فیلم نامه‌ای فیلم نامه قابل قبولی دارد، خاطرنشان کرد: این فیلم همچنین از لحاظ کارگردانی نیز یک کارگردانی شسته و رفته‌ای دارد و در مجموع فیلم قابل قبول و درحد متوسط روبه بالایی است.

,

 

,

وی با بیان این‌که این فیلم به لحاظ هنری فیلم خوبی است، افزود: قطعا تقدیر مقام معظم رهبری از فیلم قلاده‌های طلا مصداقی و معطوف به این فیلم نبوده و بیشتر برای تشویق به وارد شدن به مباحث مهم و آن سینمای سیاسی است که متاسفانه نداریم.

,

 

,

تهیه‌کننده و کارگردان سینما گفت: یک سینمایی که نگاه سیاسی داشته باشد را نداریم و اگر داشته باشیم قطعا موفق خواهیم بود و زمانی موفقیت را تضمین می‌کند که تجمیع آرا باشد و وقتی به این اعتقاد داریم که حرف ما حق است از شنیدن حرف‌های دیگران نباید ترس داشته باشیم.

,

 

,

وی در مورد این‌که موضوع که عده‌ای می‌خواهند این فیلم را تخریب کنند، گفت: قطعا در این مورد مسائل سیاسی دخالت دارد و من در آن صاحب نظر نیستم، من به عنوان یک هنرمند فقط راجب کار هنر می‌توانم، نظر بدهم.

,

 

,

تهیه‌کننده و کارگردان سینما گفت: وقتی در یک فیلم منافع یک حزب یا دسته‌ای تامین نشود جلوی آن می‌ایستند و این مسائل حقیر، حزبی و جناحی هستند.

,

 

,

مرادی تصریح کرد: ساحت سینما و هنر خیلی گسترده‌تر و بالاتر از ساحت سیاست است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه