اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خبر داد

توزیع 400 حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در بیرجند

توزیع 400 حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در بیرجند
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: از دو ماه گذشته تا کنون 400 حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در بیرجند توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله غلام پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، از توزیع 400 حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در مرکز استان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یدالله غلام پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، از توزیع 400 حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در مرکز استان خبر داد.,
 
,
 
,
وی افزود: خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که بین سازمان تاکسیرانی شهرداری بیرجند و شرکت کویر تایر صورت گرفته از دو ماه گذشته توزیع لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی آغاز شده و ادامه دارد.
,
 
,
 
,
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: اگر تاکنون رانندگانی هستند که موفق به دریافت لاستیک با نرخ دولتی نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی شهرداری بیرجند و دریافت معرفی نامه به نمایندگی‌های تعین شده توزیع لاستیک مراجعه کرده و لاستیک مورد نیاز را دریافت می‌کنند.
,
 
,
 
,
غلام‌پور بیان کرد: در سطح شهر بیرجند 700 تاکسی داریم که به همه رانندگان از طریق سامانه پیامکی برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی اطلاع رسانی شده و اغلب رانندگان در نوبت اول توزیع، لاستیک را دریافت کرده‌اند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه