اخبار داغ

بهمن دان در گفتگو با دانا؛

ابوالقاسم طالبی فردی انقلابی و دلسوز نظام است/ طالبی با قلب عمل کرده خودش را به دیدار با مقام معظم رهبری رساند/ هر بازیگری که بابت بازی در قلاده های طلا عذرخواهی کند باید کامل از سینما طرد شود

ابوالقاسم طالبی فردی انقلابی و دلسوز نظام است/ طالبی با قلب عمل کرده خودش را به دیدار با مقام معظم رهبری رساند/ هر بازیگری که بابت بازی در قلاده های طلا عذرخواهی کند باید کامل از سینما طرد شود
بهمن دان گفت: آقای طالبی بسیار آدم خوب، انقلابی و کار بلدی است، با قلب عمل کرده اش دیدار با حضرت آقا را از دست نداد و برای دیدن ایشان خودش را رساند و ابراز ارادت هم به آقا کرد، کسی هم نباید از این کار ناراحت شود، هر کس هم خواست ناراحت شود بگذارید بشود.
[

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فیلم سینمای قلاده های طلا  و حواشی پیرامون آن در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: فکر نمی کنم که این بازیگران طرد شده باشند، فکر نمی کنم کسانی که برای نظام کار کرده اند طرد شوند؛ این هایی که می گویند بخاطر بازی در فیلم قلاده های طلا طرد شده ام توهم زده اند، مثل این است که افرادی که کار نمی کنند بگویند ممنوع الکار شده ایم، این باز مسئله اقتصاد جمعی فرق می کند، اگر به کسی زنگ می زنند و عمدا جوابشان را نمی دهند با توجه به این که بینشان رفاقتی بوده است می توان گفت که طرد شده اند، مگر می شود سر سفره نظام بنشینند، در این کشور باشند، از این نظام پول بگیرند و بگویند چون برای نظام کار کرده ایم طرد شده ایم؟

, بهمن دان, قلاده های طلا  , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قلاده های طلا,

 

,

 

,

وی افزود: من قبلا فیلم ویرانگر را با طالبی کار کرده ام، بسیار آدم خوبی است، ما هم چیزی نفهمیدیم که او اطلاعاتی است یا خیر، اصلا قانون این است که کسی نمی آید بگوید من برای وزارت اطلاعات کار می کنم.

, ویرانگر , طالبی,

 

,

دان اظهار داشت: این حرف می تواند درست یا غلط باشد، یک زمانی هست که دشمنی دارید که ناشناس است، یک زمانی هم هست که دشمن های شما در قالب دوستان و حرف های دوستانه وارد می شوند، به این می گویند سخن پراکنی؛ می گویند آقای فلانی کارمند وزارت اطلاعات است، این را از کجا می شنوند؟ از سایت یک دوست خیلی نزدیک، آن های دیگر هم که سایت را دنبال می کنند می گویند خب سایت نزدیک به خود آن شخص است و رفیق اوست پس قبول است، از سال 88 به بعد آن قدر از این چیزها دیده ایم که من ترجیح داده ام هیچ گونه ارتباطی با هیچ کس نداشته باشم و در واقع زندگی خودم را بکنم.

, دان ,

 

,

این بازیگر عنوان کرد:  کسانی که در فیلم بازی کرده اند و بعد از آن ناراحت شده اند، من به این افراد حق نمی دهم، هر بازیگری که بگوید عذرخواهی می کنم بابت فیلمی که بازی کرده ام باید کامل از سینما طرد شود؛ چون این افراد فیلمنامه را خوانده اند و بعد پذیرفته اند که در آن بازی کنند.

,

 

,

دان اذعان داشت: به نظر من هر وقت در مورد کسی بدگویی می کنند بدانید که آن شخص فرد موفقی است، به قول معروف به قطاری که در حال حرکت است سنگ می زنند، حتما آقای طالبی در کارش موفق شده است و بازخورد خوبی در جامعه داشته است، هر کسی هم که هنوز از این فیلم یا آقای طالبی بد می گوید قطعا خودش مشکل دارد، من با طالبی کار کرده ام، او بسیار آدم خوب، انقلابی و دلسوز نظام است.

, دان, آقای طالبی, آقای طالبی,

وی در ادامه بیان کرد: قرار نیست همه همفکر باشند، ممکن است عده ای از فیلم های این چنینی یا دفاع مقدس خوششان بیاید و عده ای ممکن است آن را نپسندند، ما باید کار و رسالت مان را انجام دهیم، ما باید کارمان را انجام بدهیم و دیگران را در طراز فکری نظام قرار دهیم، مخالف زیاد خواهیم داشت و همه موافق نخواهند بود اما نباید از کارمان دست بکشیم.

,

 

,

بازیگر سریال معمای شاه خاطرنشان کرد: این که برخی همکاری با طالبی را نپذیرند یا نپذیرفته اند را باید جور دیگری هدایت کرد، باید آقای طالبی در انتخاب هایش دقت بیشتری بکند شاید افرادی را که انتخاب کرده دغدغه نظام را نداشته اند.

, معمای شاه , طالبی, آقای طالبی,

 

,

وی در اظهار داشت: تمام فیلم هایی که ساخته می شوند برای نظام است، اصلا ما غیر از این نداریم، اگر غیر این بود این همه آدم در وزارت ارشاد نبودند که فیلم ها را ممیزی و یا اصلاح کنند.

,

 

,

بهمن دان در پایان گفت: آقای طالبی بسیار آدم خوب، انقلابی و کار بلدی است، با قلب عمل کرده اش دیدار با حضرت آقا را از دست نداد و برای دیدن ایشان خودش را رساند و ابراز ارادت هم به آقا کرد، کسی هم نباید از این کار ناراحت شود، هر کس هم خواست ناراحت شود بگذارید بشود.

, بهمن دان, آقای طالبی, حضرت آقا, آقا,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه