اخبار داغ

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس:

دخالتی در سرنوشت قرارداد نکونام با نساجی نداشتم/صحبتم با مدیرعامل ایران خودرو دوستانه بود

دخالتی در سرنوشت قرارداد نکونام با نساجی نداشتم/صحبتم با مدیرعامل ایران خودرو دوستانه بود
نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی هرگونه دخالت برای ممانعت از عقد قرارداد بین جواد نکونام سرمربی جدا شده نساجی مازندران و تیم پیکان تهران را رد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عبدالله رضیان در فضای مجازی منتسب به خودش درباره مطالب منتشر شده در ارتباط با دخالتش در برگرداندن نکونام به تیم نساجی و مباحث مطرح شده توضیحاتی ارائه کرده است.

وی در صفحه مجازی منتسب به خودش هرگونه دخالت برای ممانعت از عقد قرارداد بین جواد نکونام سرمربی جدا شده نساجی مازندران و تیم پیکان تهران را رد کرد.

رضیان با اعلام اینکه نکونام علاقه به همکاری با نساجی ندارد، گفت: جدایی این مربی باعث برهم خوردن نظم و آرامش این تیم شده است.

نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی از رایزنی مالکان تیم نساجی با چهار گزینه برای قبول سرمربی‌گری این تیم خبر داد و افزود: رایزنی نکونام با استاندار به نتیجه‌ای نرسیده است به همین دلیل مالک باشگاه را چهار گزینه مختلف در حال رایزنی است که در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ها، سرمربی جدید نساجی به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

مذاکره استاندار مازندران با جواد نکونام به دلیل اینکه به نتیجه نرسیده است رسانه‌ای نشده بود اما عبدالله رضیان در جریان تبرئه کردن خودش در ارتباط با دخالت در قرارداد نکونام که توسط برخی سایت‌ها مطرح شده است به رایزنی بدون نتیجه استاندار مازندران هم اشاره کرد.

اما ماجرای که منجر به مطرح شدن بحث دخالت رضیان در قرار نکونام چه بوده است را رضیان اینگونه عنوان کرد: رضیان با رد نقش‌آفرینی خود در جذب نکردن نکونام توسط مدیرعامل باشگاه پیکان تهران، گفت: بنده خیلی اتفاقی و بدون هر گونه برنامه‌ریزی‌ در حاشیه نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس به یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو خیلی دوستانه درباره آقای نکونام صحبت کردم و یادآوری کردم که ایشان با باشگاه نساجی مازندران قرارداد دارد و باید اخلاقی رفتار شود. یکه‌زارع هم به شوخی گفت «ما مخلص همه قائم‌شهری‌ها هستم». خدا شاهد است بعد از آن هیچ پیگیری درباره سرنوشت قرارداد نکونام با نساجی نکردم و هیچ فشاری برای ملغی شدن قرارداد ایشان نیاوردم.

در حال حاضر که نکونام از اینجا مانده و از آنجا رانده شده است با ارائه شکایتی به فیفا، علیه باشگاه پیکان و مدیرانش اقامه دعوی کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه