اخبار داغ

اخرین تحولات لیگ والیبال؛

گام بلند بانوان ذوب برای قهرمانی با عبور از پیکان

گام بلند بانوان ذوب برای قهرمانی با عبور از پیکان
تیم والیبال بانوان ذوب‌اهن ساعت ۱۵ روز پنجشنبه به مصاف پیکان می‌رود، این مسابقه از حساسیت خاصی برخوردار است و در صورت برد تیم ذوب شانس این تیم برای قهرمانی در این فصل رقابت‌های لیگ برتر بالا می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد آخرین وضعیت تیم بانوان والیبال ذوب‌اهن قبل از بازی با پیکان، اظهار کرد: امروز در حال حرکت به تهران هستیم و حدود ساعت ۱۴ به تهران می‌رسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی والیبال بانوان ذوب‌اهن با بیان آمادگی کامل تیم ذوب برای این بازی، تصریح کرد: ساعت ۱۸ امروز در تهران تمرین برگزار می‌کنیم و خوشبختانه محروم و مصدوم برای بازی فردا نداریم و تنها بازیکن تیم ما که مشکل سرما خوردگی داشت وضعیتش روبه بهبودی است.

,

وی افزود: برای قهرمانی در لیگ تلاش کردیم طبق جدول دوره رفت بازی کنیم و به این شکل شرایط روحی روانی برای بازیکنان ما بهتر خواهد بود.

,

صادقی در مورد تیم پیکان گفت: پیکان تیم خوبی است و حتی بازیکنان بیشتری نسبت به ما در تیم ملی بزرگسالان دارد، ما تلاش می‌کنیم بازی خوب و یک حضور ابرومند در لیگ داشته باشیم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا برنده از زمین خارج شویم و البته اولویت ما قهرمانی در لیگ است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه