اخبار داغ

رئیس کمیته امداد گلوگاه خبر داد

ارائه وام کارگشایی به 116 مددجوی کمیته امداد در گلوگاه

ارائه وام کارگشایی به 116 مددجوی کمیته امداد در گلوگاه
رئیس کمیته امداد گلوگاه گفت: 116 فقره وام به مبلغ 354 میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران به مددجویان کمیته امداد گلوگاه در سال جاری پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد رضا یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ارائه وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد شهرستان گلوگاه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه در 9 ماهه سال جاری، تعداد 116 فقره وام به مبلغ 354 میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران به مددجویان تحت حمایت خود پرداخت کرد.

وی افزود: به 63 نفر از مددجویان بیش از 189میلیون تومان وام کارگشایی از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و 53نفر به مبلغ 165میلیون تومان از طریق بانک مهر ایران در 9ماهه سال 97 پرداخت شده است .

رئیس کمیته امداد گلوگاه تصریح کرد: وام کارگشایی در بخش‌های تحصیلی، مسکن، معیشت، درمان و جهیزیه به مددجویان پرداخت می‌شود و این تسهیلات به صورت قرض الحسنه در اقساط بلند مدت و بدون بهره در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

این مسؤول در خصوص منابع تامین اعتبار وام کارگشایی بیان داشت: بخشی از این منابع از طریق باز پرداخت اقساط، بخشی از طریق درآمدهای محلی و بخشی نیز از طریق سپرده گذاری خیران در صندوق امداد ولایت تامین می‌شود که هم اکنون مددجویی در نوبت دریافت وام قرار ندارد.

وی افزود: مردم خیر و نوع دوست گلوگاه، بازاریان و اصناف می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه ساز رفع مشکلات مددجویان شوند.

یعقوبی در پایان گفت: در گلوگاه 1657 خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه