اخبار داغ

طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی‌؛

سه چهارم فرانسوی‌ها از دولت «امانوئل ماکرون» ناراضی هستند

سه چهارم فرانسوی‌ها از دولت «امانوئل ماکرون» ناراضی هستند
نتایج یک نظرسنجی جدید در فرانسه از نارضایتی گسترده مردم این کشور از سیاست‌های دولت ماکرون حکایت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نتایج یک نظرسنجی در فرانسه نشان می‌دهد بخش گسترده ای از فرانسوی‌ها نسبت به سیاست‌های «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور این کشور ناراضی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته خبرگزاری «رویترز» طبق نتایج این نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شد، سه چهارم مردم فرانسه، از نحوه کشورداری ماکرون و دولت او ناراضی بوده و اکثریت آن‌ها خواهان اقداماتی بیشتر در راستای افزایش درآمد خانوارها هستند.

, رویترز,

تنها ۲۵ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، می‌گویند از زمان به قدرت رسیدن ماکرون، از اقدامات و تدابیر دولت فرانسه رضایت دارند.

,

مهمترین اولویت سیاسی برای ۵۴ درصد از مردم فرانسه یافتن تدابیری برای افزایش قدرت خرید مردم در کنار کاهش بیکاری است. همچنین نیمی از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی جدید گفته‌اند که اعتراضات مردمی باید ادامه پیدا کند.

,

به گزارش فارس؛ این نظرسنجی با جامعه آماری ۱۰۰۴ نفر توسط موسسه مشاوره‌ای «اودوکسا و دنتسو» وبه سفارش نشریه «فیگارو» در تاریخ دوم و سوم ژانویه ۲۰۱۹ انجام شده است.

,

موج اعتراضات مردمی در فرانسه که با جنبش «جلیقه زردها» در دو ماه گذشته آغاز شده، ضربه سختی به دولت فرانسه وارد کرده و ماکرون را مجبور ساخته برنامه افزایش مالیات بر سوخت را لغو کند تا بتواند خشم مردم از کوچک شدن سبد خریدشان را کاهش دهد.

,

با این حال، با گذشت ۲۰ ماه طاقت فرسا برای ماکرون از زمان انتصابش و با وجود غوطه‌ور بودن این کشور در اعتراضات، وی وعده داده تعهداتش در قبال سایر اصلاحات مانند فائق آمدن بر مشکلات اعطای حقوق بیکاری و تغییرات اساسی در خدمات عمومی را عملی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه