اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است

کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر درخشان بودن کارنامه انقلاب اسلامی گفت: نقطه‌ضعف‌هایی بوده است ولی ما تحریم‌ها، فتنه‌های داخلی و جنگ را پشت سر گذاشتیم و وجبی از سرزمین را به بیگانه ندادیم. همچنین در سوریه و عراق دیدیم که چگونه آمریکایی‌ها خار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تأکید بر فساد حکومت و دربار پهلوی گفت: در آن دوران سرنوشت ملت بزرگ ایران را فاسدان تعیین می‌کردند که انقلاب اسلامی دست این فاسدان را از کشور کوتاه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی ضمن اشاره به مسئله کشف حجاب افزود: کشف حجاب اجباری مسئله‌ای است که اسلام ضرباتی را از آن خورده است.

,

اسلام با گوشت و خون مردم ایران آمیخته‌شده است

, اسلام با گوشت و خون مردم ایران آمیخته‌شده است, اسلام با گوشت و خون مردم ایران آمیخته‌شده است,

دری نجف‌آبادی بابیان اینکه اسلام با گوشت و خون مردم ایران آمیخته‌شده است ادامه داد: دشمنان شاید در طول تاریخ به این کشور آسیب‌هایی رسانده باشند ولی این مردم دلداده اسلام و قرآن و اهل‌بیت هستند و توطئه‌ها را شکست می‌دهند.

,

نماینده ولی‌فقیه عنوان کرد: ۱۹ دی زمینه‌ساز حرکت‌های مختلفی در کشور شد و این قیام و آگاهی مردمی ریشه ستم‌شاهی و بنیاد استکبار و وابستگی به آن را در این سرزمین از بین برد و باعث شد ملت ایران روی پای خود بایستد.

,

کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است

, کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است, کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است,

وی با تأکید بر درخشان بودن کارنامه انقلاب اسلامی اظهار کرد: نقطه‌ضعف‌هایی بوده است ولی ما تحریم‌ها، فتنه‌های داخلی و جنگ را پشت سر گذاشتیم و وجبی از سرزمین را به بیگانه ندادیم. همچنین در سوریه و عراق دیدیم که چگونه آمریکایی‌ها خار شدند.

,

امام‌جمعه اراک تصریح کرد: به لطف انقلاب اسلامی امروز همه مسئولین انتخاب‌های خود مردم هستند که این هم از آثار خون شهداست و مردم باید بدانند عهد ما با آن‌ها عهد و پیمانی خدایی است و به این عهد افتخار می‌کنیم.

,

دری نجف‌آبادی ضمن تأکید بر اینکه مردم باید نسبت به توطئه‌ها آگاه باشند بیان کرد: مشکلات اقتصادی اخیر، بعضی ریشه فرهنگی برخی ریشه در سوء تدبیر و برخی بر خواسته از ضعف دستگاه‌های نظارتی است که یکی از راه‌حل‌های آن ایجاد شفافیت است.

,

اجازه ندهیم مدیریت‌ها به دست افراد بی‌لیاقت بیفتد

, اجازه ندهیم مدیریت‌ها به دست افراد بی‌لیاقت بیفتد, اجازه ندهیم مدیریت‌ها به دست افراد بی‌لیاقت بیفتد,

وی تأکید کرد: نباید اجازه داد مدیریت‌ها را افراد بی‌لیاقت و بدون شایستگی در دست بگیرند.

,

نماینده ولی‌فقیه بابیان اینکه مردم اهدافشان را فراموش نمی‌کنند تشریح کرد: امیدواریم نقاط ضعف و نوسانات اخیر تجربه خوبی برای دولت، قوه قضائیه و نمایندگان شده باشد، البته می‌توانستیم این فضا را مدیریت کرده و ارز را به دست هر ناکسی ندهیم زیرا ارز ناموس ماست و این بیت‌المال، خون پیکر ملت است.

,

وی با اشاره به اینکه ارتباط با کتاب و توجه به فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه جزو واجب‌ترین کارهاست خاطرنشان کرد: دانشجویان و طلاب در این زمینه زحمت بیشتری بکشند زیرا انقلاب ما انقلابی علمی، فرهنگی و دانش‌پرور است.

,

وی در پایان یاد و خاطره دو رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله هاشمی شاهرودی، همچنین شهیدان ستاری، کاظمی، علم الهدی و شهدای ارتش را گرامی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه