اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد:

نقش های شوم دشمن در آستانه 40سالگی انقلاب/گلایه امام جمعه چرام از انتقال ادارات به شهرستان کهگیلویه/عملیات کربلای 5مهمترین عملیات در دفاع مقدس بود

نقش های شوم دشمن در آستانه 40سالگی انقلاب/گلایه امام جمعه چرام از انتقال ادارات به شهرستان کهگیلویه/عملیات کربلای 5مهمترین عملیات در دفاع مقدس بود
ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

نقش های شوم دشمن در آستانه 40سالگی انقلاب

, نقش های شوم دشمن در آستانه 40سالگی انقلاب, نقش های شوم دشمن در آستانه 40سالگی انقلاب,

امام جمعه موقت یاسوج گفت: خود وهمه بزرگواران را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم خداوند می رفماید همه پاداش های نیکو نصیب افراد پاک وباتقوا است که تحت باور واختیار آنان صورت می گیرد سوره هایی که درمکه برپیامبر نازل شده است مبنی برمعاد وزندگی پس ازمرگ است.

,

 

,

وی افزود: زلزالها یعنی مربوط به جای خاصی نیست وفراگیراست وجمیع افراد نیز شامل آن است که شان ونزول آن به مناسبت پیامبر اکرم است . اعمال حسنه قابل ثبت نیست واگر کارخوبی انجام دهندخداوند می فرمایند فمن یعمل مثقال ذره شر یره که امام سجاد می فرماید: نگاه به کوچکی گناه نکن متوجه این باش که نافرمانی چه کسی را کرده ای.

,

 

,

حجت الاسلام موسوی اعظم تصریح کرد: یومئذ تحدث اخبارها :هرکدام از این مکانها گواه اعمال همه ماست چه ذکری چه مناجاتی چه نقشه شومی کشیده ایم همه این ها ثبت می شود پیامبر:اخبارها یعنی هر مرد وهرزنی هر قدمی بردارد برروی زمین ثبت میشود که هفت شاهد داریم که قران به آن نیز اشاره میکند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: امام علی: بیت المال وقتی پر می شد از اموال به پسر عموی خود نمیداد آخرین کسانی که از بیت المال برخوردار می شدند امام حسن بودند تا به همه مردم نمیرسید به امام حسن نمیداد از بیت المال.

,

 

,

موسوی اعظم گفت:بیت المال را تقسیم کردم باحق وحقیقت وتوشاهد باش که من علی ام که به حق تقسیم کردم زمین شاهداست ومی داند چکار انجام داده ایم شاهدان :اول خداونداست که چیزی براو پوشیده نیست دوم ملائکه که خداوندبه انها امر میکند ملائکه ای که عقده حقارت ندارند سخن ناروا نمی گویند هیچ سخنی از ما خارج نمیشود که نزد فرشتگان حاضراست سوم مکانی که درآن هستیم زمان امروز صبح زبان داردمی فهمد وفردا فریاد می زند که کدام عمل را انجام داده است .

,

 

,

خطیب نماز جمعه مرکز استان گفت: آنهایی که اهل ایمان هستند فریاد برمی آورند این نامه عمل من است ودیگری سرافکنده است دیگر شاهد دست وپا هستند که شهادت می دهند مهر خاموشی برزبان زده میشود ودست وپا اقرار می کنند به اعمالی که انجام می دهند.

,

 

,

وی در ادامه گفت: درراه حق باشد چه درراه باطل دست وپا شهادت می دهند وهفتمین شاهد زبان است که چاپلوسی باآن  مایه تنزل شخصیت انسان است روز قیامت زبان ما برعلیه ما شهادت می دهد.

,

 

,

موسوی اعظم تاکیدکرد:درآستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم بیگانگان در راه ازبین بردن انقلاب بودند اما اراده حق براین بود که انقلاب اسلامی به وجود بیاید امام خمینی فرمودند: عده ای به دنبال دیدگاه شوم خود بودند تا  آن را پیاده کنندباور واعتقاد مردم ورهبر بزرگوار سبب شد که نتوانند کاری را به جلو ببرند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد:کشورهای عربی هماهنگ شدند با اسرائیل تا سوریه را ازبین ببرند اما الان نتیجه را می بینید امام زمان ازشیعه حمایت می کند در سوریه همه عداوت خودرا در پیش گرفتند از عربستان وترکیه گرفته تا بقیه ولی انها به وعده شوم خود نرسیدند آن همه کمک که آن ها به داعش داشتند دارند شرمسارانه برمی گردند تا سفارتخانه های خود رابسازند.

,

 

,

امام جمعه یاسوج گفت: امام خمینی (ره)می فرمایند: وقتی من دیدم شاه ایران درمقابل رئیس جمهور آمریکا خم شد ودست اورا بوسید من شرمگین شدم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد:حوزه مقدس قم وقتی مقاله رادیدند حرکت کردند به سوی حوزه علمیه وبه محض اینکه مسائل را شنیدند فرمودند دست از هدف برنمیراریم اگرچه نیزه آنها برروی گلوی ما باشد درهردین بزرگان آن از احترام بسیاری برخوردارند.

,

 

,

وی گفت: آقای خمینی را من بیشتر ازهمه می شناسم چیزی به جز پاکی وغیرت از ایشان چیزی ندیدم . اگربناباشد.آیت الله حسینی نوری صحبت کرد از رادیو شهید بشارت در همه عرصه ها وتظاهرات بود که شهید بشارت در همه تظاهرات سخنرانی میکردند یکی از آنها آیت اله مشکینی و خزعلی بود.

,

 

,

 

,

 

,

***************

,

 

,

عمر40ساله انقلاب مسیر تاریخ را تغییرداد/عملیات کربلای 5مهمترین عملیات در دفاع مقدس بود

, عمر40ساله انقلاب مسیر تاریخ را تغییرداد/عملیات کربلای 5مهمترین عملیات در دفاع مقدس بود, عمر40ساله انقلاب مسیر تاریخ را تغییرداد/عملیات کربلای 5مهمترین عملیات در دفاع مقدس بود,

 

,

امام جمعه شهرستان لنده گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد تغییر مسیر حرکت تاریخ هستیم.

,

 

,

حجت الاسیلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: موضوع چهل سالگی انقلاب انقلاب نعمتی است که خداوند متعال در این مقطع از تاریخ به ملت ایران بلکه اسلام و جهان تشیع هدیه داده است.

,

 

,

وی افزود: مختصات ۴۰ سالگی انقلاب را می شود در چندین ویژگی مطرح کرد اول مورد بحث جوان  بودن چهل سالگی انقلاب  اسلامی است که نظر ولایت امر چهل ساله انقلاب نشانه پیری آن نیست هر چند در نگاه اول اینطور به نظر می‌رسید و گفته می شود که افتاد تو سرازیری و بایستی بیشتر حواست جمع باشه اما این جا صحبت از انقلاب است که مسیر حرکت تاریخ را تغییر دادیم .

,

 

,

وی افزود: انقلاب ادامه دارد و تقابل حق و باطل ادامه دارد ایستادگی در برابر بدخواهان همیشه بایستی در زندگی مردم مسلمان برقرار باشد اینکه میگویند انقلاب حرکت مسیر حرکت تاریخ را تغییر داد فقط حرف ما نیست دشمنان را هم که نگاه کن این اعترافات را دارند .

,

 

,

امام جمعه لنده تصریح کرد: اهداف و بزرگی این انقلاب باعث شد که نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی مدعی شده که انقلاب اسلامی ایران مثل زلزله ای است که نه تنها خاورمیانه از دید آنها که جهان را خواهد لرزاند .

,

 

,

وی تاکیدکرد: انقلاب اسلامی توجه جهانیان را از مارکسیسم و لیبرالیسم به سمت اسلام هدایت کرد و دومین ویژگی دوران پختگی و بانشاط بودن ۴۰ سالگی انقلاب این دورانی که طی شد درست است ما تلخی هایی هم داشتیم اما دوران پختگی موضوع هرکسی در عرصه‌ای که وارد میشود ابتدای کار ممکنه با مشکلاتی مواجه شود که امری طبیعی است.

,

 

,

محمودی اصل گفت: پیشرفت کشور برای پیشبرد اهداف نظام از تجربه چهل ساله و استفاده کنیم مبادا دیگر بعد از چهار دهه گاهی جاها مسئولان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر خلاصه هیجانی می شوند و باید از تصمیمات ناپخته و اقدامات بی تدبیر اجتناب شود.

,

 

,

وی گفت: ویژگی سوم پیش روی قدرتمندانه و بانشاط انقلاب در ۴۰ سالگی تحلیل وضعیت گذشته دورانی که پشت سر گذاشتیم این رو به ما نشون میده که انقلاب در مسیر حرکت خودش با چالش‌ها مواجه شده مقاله درباره های مختلف جلو پای خودش دیده اما هیچ گاه دچار توقف نشد بلکه با وجود سختی که در مسیر حرکت است و در آینده است چون دشمن دشمنی دست برنمی‌دارد ما با وجود این ها به سمت اهداف و منافع ملی خودش پیشرفت کردیم.

,

 

,

خطیب جمعه لنده گفت: ویژگی چهارم انقلاب، دوران ارتجاع در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی است که مردم ما مردم آگاهی مردم موقعیت شناس دشمن شناسی با بصیرت ثبات قدم نشان دادن در راه دفاع از اعتقادات و آرمان‌ها و این باعث شده که نه تنها عقبگرد این باشد بلکه نگاه به جلو و امیدوارانه به آینده است.

,

 

,

وی تاکیدکرد: پنجم گرایش و پایبندی عمیق تر نسل سوم و چهارم این شکاف نسلی یک پیامد این تهدیدی که انقلاب ها و جوامع سیاسی را تهدید می کند طبیعتاً انقلاب اسلامی هم از این قاعده مستثنا نیست میتواند تهدید به وجود بیاید اما بررسی‌ها و واقعیات موجود نشان میدهد که این پدیده خسارت ‌بار تاکنون این طوری که آنها می‌خواهند دامنگیر انقلاب نشده و اگر به سن مدافعان حرم نگاه کنیم به خوبی شاهد پیوند نسل چهارم با انقلاب هستیم.

,

 

,

خطیب جمعه لنده گفت: از مسئولان  به ویژه در حوزه اقتصادی انتظار میرود که با توجه به مشکلات معیشتی مردم تلاششان را برای رفع نگرانی‌های مردم چندین برابر کنند چون مردم خیلی گلایه‌مند هستند و حقشان است چرا که انتظاراتشان برآورده بشود.

,

 

,

وی در ادامه گفت: سالروز عملیات کربلای ۵ را در پیش داریم که یکی از بزرگترین عملیات های راهبردی رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی بعد از عملیات کربلای ۴ روند به شکلی بود که ما باید پیروز می‌شدیم در کربلای ۵ از جنبه نظامی از جنبه سیاسی خیلی برای ما از اهمیت بسیار بالای برخوردار بوده است که با مجاهدت رزمندگان اسلام تلاش صدامیان بی نتیجه بود ارتش صدام ضربه بسیار سختی خورد.

,

 

,

محمودی به عملیات غرور آفرین آزاد سازی سوسنگرد نیز اشاره کرد و ار تلاش های ارتش جمهوری اسلامی در این عملیات قدردانی کرد.

,

 

,

 وی در ادامه گفت: توطئه استعماری کشف حجاب یا به عبارتی حذف حجاب توسط رضا خان که در سال ۱۳۱۴ در حالی شکل گرفت این که این ملت به اعتقادات خود همچنان پای بند بودند.

,

 

,

محمودی اصل در ادامه به حادثه قیام 19دی مردم قم نیز اشاره کرد و گفت: قیام ۱۹ دی مردم قم در اعتراض به چاپ مقاله معروف علیه حضرت امام که قیام مردم قم حرکت قابل و الگوی کامل برای یاوران حضرت امام در شهرهای مختلف و نقطه عطفی شد برا تاریخ نهضت انقلاب اسلامی و تاثیر عمیقی که در پیروزی نهایی ملت بزرگ ایران و امت اسلام داشت.

,

 

,

 

,

*****************

,

 

,

واکنش امام جمعه چرام به انتقال اداره اوقاف چرام به دهدشت/این مورد توهین بزرگ به مردم چرام است!

, واکنش امام جمعه چرام به انتقال اداره اوقاف چرام به دهدشت/این مورد توهین بزرگ به مردم چرام است!, واکنش امام جمعه چرام به انتقال اداره اوقاف چرام به دهدشت/این مورد توهین بزرگ به مردم چرام است!,

 

,

حجت الاسلام افشار در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان پرام گفت: پیام قران و اهل بیت(ع),پیام تقواست و تلاش کنیم تا تقوا را در زندگی خود بیشتر بکار ببریم.

,

 

,

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت:بیانات رهبر انقلاب در راستای ایات قرانی هست و علامت هایی دارد.

,

 

,

امام جمعه چرام تصریح کرد: خیزش جهانی و مبارزه سرزمین اشتغالی در منطقه غزه و فلسطین باعث ترس و سرنگونی اقدامات استکبار جهانی شده است.

,

 

,

وی افزود:سربازان اسلام در سرزمین اشتغالی به توانمندی رسیده اند که نعادلات امنیتی صهیونیسم را بهم ریخته اند.

,

 

,

این مسئول در ادامه گفت:نشانه های شکست گام به گام اسرائیل در منطقه مشاهده میشود و ان شاءالله این لکه ی ننگین سرنگون خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به خروج امریکایی ها از منطقه عنوان کرد:نه ماه از پیش بینی رهبر انقلاب میگذرد و مشاهده گر شکست سیاست های امریکا و خروج نیروهای این کشور از منطقه هستیم.

,

 

,

حجت الاسلام افشار افزود:الگوی مقاومت ایران در برابر استکبار جهانی شده است که این مورد معناهای فراوانی دارد و باید عنوان کنیم که الگوی جمهوری اسلامی پیروز شده است زیرا در سایر کشور چنین الگویی مشاهده میشود.

,

 

,

امام جمعه چرام گفت:امریکا تمام توان خود را به عربستان سعودی داد تا ایران سرنگون شود اما شکست محکمی خورد و این موارد نتایج چهل سالگی انقلاب است.

,

 

,

وی با اشاره به شهرستان چرام گفت:چرام یکی از شهرستانهای گردشگرپذیر است که مسافران و زائران مختلفی را جذب میکند اما در تمام دنیا بر روی صنعت گردشگری برنامه ریزی می کنند اما در چرام اداره اوقاف جمع اوری شده و به شهرستان همجوار منتقل شد که این مورد توهین بزرگی به مردم و هیئات امنای مساجد است.

,

 

,

وی افزود:اگر برای مشکلات مالی منتقل شده است,سایر ادارات را هم منتقل دهید.

,

 

,

*****************

,

تحقق پیش گویی های رهبر درباره خروج آمریکا از سوریه

, تحقق پیش گویی های رهبر درباره خروج آمریکا از سوریه, تحقق پیش گویی های رهبر درباره خروج آمریکا از سوریه,


حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی در خطبه های امروز ابتدا به تبیین مسائل زناشویی و روابط خانوادگی پرداخت.

,
,


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:بزم است مردان برای تقویت روابط زناشویی در کارهای خانه به همسران خود کمک کنند که طبق احادیث ائمه این عمل از عوامل کفاره گناهان،فرورفتن خشم خدا و مهریه ازدواج با هور العین است.

,
,

 

,

وی افزود:اگر مرد بتواند برخی بداخلاقی های درون خانواده را تحمل کند،بیرون از خانواده مردم می توانند او را تحمل کنند.

,

 

,

امام جمعه شهر لیکک خاطرنشان کرد:خدمت در خانواده برای تقویت تقوا مفید است.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی گفت:یک هدیه ولو کوچک باشد،باعث مشغول شدن ذهن همسر و بهبود روابط زناشویی کی شود.

,

 

,

وی گفت:طبق پیش بینی یا پیش گویی های مقام معظم رهبری که فرمود آمریکایی ها باید از منطقه بروند بعد از 9ماه این پیش گویی رهبر انقلاب به واقعیت پیوست،هرچند شاید این کار یک تاکتیک نظامی باشد اما نشانه شکست آمریکا در منطقه است.

,

 

,

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت:درست است که در کربلای پنج تلفات زیادی دادیم اما به اعتقاد کارشناسان علمیات کربلای 4و5در یک راستا بودند.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی افزود:خیلی از تهمت هایی که در فضای مجازی است باید با رجوع به مستندات جنگ استناد کردند و نباید به این تهمت و دروغ ها اعتنا و استناد کنیم.

,

 

,

وی تصریح کرد:انسان از بعضی از سخنان وزیر امور خارجه تعجب می کند؛می گوید هدف برجام اقتصادی نبود،اینکه ما صورت مسئله را عوض کنیم کار درستی نیست.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی ادامه داد:کل شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور رفع تحریم ها،گشایش اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم،گفتند باتدبیر با رفع تحریم ها همزمان با چرخیدن سانتریفوژ ها، چرخ اقتصاد مردم هم می چرخد،مردم کدام را باور کنند؟

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه