اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان :

بصیرت باعث ناامنی فتنه گران در جامعه می شود/ برای ریشه کن کردن بی حجابی تلاش بیشتری نیاز است

بصیرت باعث ناامنی فتنه گران در جامعه می شود/ برای ریشه کن کردن بی حجابی تلاش بیشتری نیاز است
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه بصیرت باعث ناامنی فتنه گران در جامعه می شود گفت: برای ریشه کن کردن بی حجابی تلاش بیشتری نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام و المسلمین علی مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تشکر و قدردانی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی عظیم ۹ دی ماه گفت: خداوند متعال تمامی کسانی که برای حفظ نظام اسلامی گامی برمی دارند ثابت قدم فرماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه موقت سمنان در ادامه با اشاره به اینکه حرکت مردم در مراسم هایی همچون 9 دی ماه یک بصیرت است که انقلاب اسلامی را حفط می کند اظهار کرد: این حرکت باعث می شود دشمنان و فتنه گران هیچ گاه احساس امنیت نکنند و دشمن، ترک دشمنی نخواهد کرد.

,

مهدوی نژاد با تاکید بر اینکه حضور مردم در تمامی صحنه ها به خصوص 9 دی، 22 بهمن ضروری است بیان کرد: حضور در نماز جمعه که مظهر انقلاب است لازم بوده و این حضور باعث ناامنی دشمنان داخلی و خارجی می شود.

,

وی مطرح کرد: وجود مشکلات و سختی های زیاد در جامعه باعث انتقاد و نارضایتی مردم می شود اما این مردم با اطاعت نظام و  رهبر انقلاب جان خود را فدا می کنند.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سخن امیر مومنان علی (ع) که می فرماید: اگر انسان به خواب برود دشمنان او غافل نمی شوند، مطرح کرد: مردم جامعه باید همیشه  به مسائل کشور هوشیار بوده و همیشه در صحنه باشند.

,

مهدوی نژاد به حادثه کشف حجاب توسط رضاخان که در 17 دی ماه 1314 رخ داد و باعث تحمیل مشکلات زیادی از سوی مردم کشور شد اشاره کرد و افزود: ریشه کشف حجاب از زمان ناصر الدین شاه شروع شده است که باعث رواج روشنفکری معیوب در ایران شد.

,

وی بیان کرد: زمانی که بصیرت در جامعه یک اصل به شمار می رود بدین معنی است که افراد هوشیار و بیدار ریشه مفاسد را از ابتدا قطع کنند.

,

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه حفظ حجاب در جامعه دینی فرمان قرآن است گفت: مسئولین اجرایی موظف هستند ازحق شهروندانی که از بی حجابی نا راضی هستند دفاع کرده و برای ریشه کن کردن این معضل جامعه تلاش کنند.

,

مهدوی نژاد در ادامه با اشاره به حادثه ۱۹ دی ماه روزی است که مردم قم برای دفاع از مرجعیت و رهبری قیام کردند اظهار کرد: این حرکت عظیم بسیار میمون بوده است که توانست اساس نظام اسلامی را پای ریزی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه