اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرهای اصفهان مطرح شد؛

کشاورزان با منطق مطالبات خود را ارائه می دهند/ خروج آمریکا از سوریه بسیار مفتضحانه و با سرشکستگی برای سران این کشور بود

کشاورزان با منطق مطالبات خود را ارائه می دهند/ خروج آمریکا از سوریه بسیار مفتضحانه و با سرشکستگی برای سران این کشور بود
امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشاورزان ما مردمان سالم و صالح هستند و می دانیم که خود را به دست بوق های تبلیغاتی دشمن نمی دهند و مطالبات خود را با منطق ارائه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت السلام محمد تقی رهبر در نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: تقوا باید همراه با عدالت باشد و با مسئولان مدیریت علوی در همه جا درس داده شود چون نهج البلاغه اکسیر اعظم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: کشاورزی که زندگی اش برباد رفته یا معلول از کارافتاده باید از عدالت برخوردار باشد.

,

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه عدالت هر چیزی را در جای خودش قرار می دهد، گفت: باید شایسته سالاری در انتخاب کارکنان صورت گیرد تا هرکس در جای خودش قرار گیرد.

,

وی افزود: کسی که می خواهد مسئولیتی را قبول کند باید عدالت و تدبیر را در همه امور رعایت کند چراکه بهترین بندگان در پیشگاه خداوند، پیشوای عادل است و این مورد حتی در روستاهای دور افتاده هم باید رعایت شود.

,

حجت السلام رهبر با تاکید بر اینکه زاینده رود و تالاب گاو خونی نباید خشک شود، تصریح کرد: فرهنگ عدالت علوی آنقدر بالاست که به طبیعت هم اهمیت می دهد بنابراین هرکس قلمی در دست دارد باید سعی کند عدالت را رعایت کند و برای برخی تنگ نظری ها برخی را کنار نزنند.

,

وی اضافه کرد: جمعه روز کشاورزی است و این موضوع یک مسآله حیاتی برای کشور است و حمایت از کشاورز و کشاورزی وظیه دولت است تا دست خود را جلوی بیگانگان دراز نکنیم چون کشاورزی یک زیربنای مهم برای کشور است.

,

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مشکلات کشاورزان، عنوان کرد: آنها می خواهند آب توزیع عادلانه داشته باشد و مصوبات شورای عالی آب اجرایی شود اما متأسفانه در حال حاضر به درستی انجام نمی شود الیته نمایندگان مجلس تلاش ها و پیگیری هایی داشتند که امیدواریم به ثمر برسد.

,

وی ادامه داد: کشاورزان ما مردمان سالم و صالح هستند و می دانیم که خود را به دست بوق های تبلیغاتی دشمن نمی دهند و مطالبات خود را با منطق ارائه می دهند.

,

حجت السلام رهبر با بیان اینکه بی حجابی یک خلاف قانون است، خطاب به خانم ها تاکید کرد:اسلام کرامت شما را خواسته تا در پوشش عفاف و حجاب حفظ کند پس حجاب محدودیت نیست اما گویی حجاب متولی ندارد در صورتی که مصوبات بسیاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارتباط با حجاب داریم چراکه بی حجابی مانند مشروب فروشی و مصرف مواد مخدر است.

,

وی افزود: استوانه های نظام اسلامی مردم هستند و خدمت به آنها بزرگترین ثواب است پس مسئولان باید موضوعات اقتصادی را مدیریت کند چراکه دلار و سکه تبدیل به بت شده اند که باید توی سر آنها بخورد.

,

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان  کرد: آمریکا در منطقه شکست خورده است به طوری که مشغول خارج کردن نیروهای خود از کشورهای منطقه خاور میانه است و رییس جمهور آمریکا نیز اعتراف کر که ایران قدرتی دارد که در منطقه هر کاری بخواهد می تواند انجام دهد و دیری نمی پاید که به قول مقام معظم رهبری فلسطینیان در تلاویو حکومت برپا خواهند کرد.

,

تنها استخر شنای اردستان در کما قرار دارد

, تنها استخر شنای اردستان در کما قرار دارد, تنها استخر شنای اردستان در کما قرار دارد,

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: با توجه به 19 دیماه سال56 و سر آغاز انقلاب اسلامی، باید به تناسب ایام وقایع گذشته برای مردم بازگو شود.

,

وی افزود: دستگاه شاهنشاهی با دیدن نام امام خمینی در سال 56 که در بین مردم بازگو می شد بیکار ننشست و دست بکار شد تا جلوی این حرکت انقلابی حضرت امام خمینی(ره) را بگیرد.

,

امام جمعه اردستان گفت: نقطه اوح وقایع دیماه و انقلاب در روز19 دیماه بود که مردم قم در برابر نیروهای شاهنشاهی ایستادگی کردند و عده ای از مردم بی گناه به شهادت رسیدند.

,

حجت الاسلام دهشیری افزود: دشمنان این نظام همانطور که در زمان شاه خائن حجاب و روحانیت را مورد هدف قرار داده بود، امروز هم با ترفندهای متفاوت تر نسبت به بی حجابی و حمله به روحانیت بیکار ننشسته و این دو را در دستور کار قرار داده که باید مردم به عنوان یک الگوی مناسب از آنها مواظبت کنند.

,

وی ابراز کرد: فرار آمریکایی ها از سوریه مرهون تلاش مقاومت و مدافعان حرم بود که دشمن با خفت خارج شد و امیدواریم که از بقیه مکان های اسلامی نیز خارج شوند.

,

امام جمعه اردستان افزود: همانطور که قبلا هم گفته شده باید بودجه های تعیین شده در مجلس برای موضوع اقتصاد هزینه شود و هر کجا خط فقری وجود دارد بیشتر مورد بررسی قرار داده شود، و مجلس باید همانطور که یک سوم بودجه را دقیق بررسی می کند سه چهارم دیگر را نیز که مربوط به بخش و شرکت های دولتی است موشکافانه نقد کند.

,

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مطالبات بحق مردم از جمله وضعیت معیشت و رفع معضل بیکاری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد افزود: تنها استخر شنای مورد نیاز شهر اردستان به کما رفته که امیدواریم با بودجه ای که قرار خواهند داد نسبت به بازسازی آن و زمین چمن اردستان اقدام کنند.

,

خروج آمریکا از سوریه بسیار مفتضحانه و با سرشکستگی برای سران این کشور بود

, خروج آمریکا از سوریه بسیار مفتضحانه و با سرشکستگی برای سران این کشور بود, خروج آمریکا از سوریه بسیار مفتضحانه و با سرشکستگی برای سران این کشور بود,

حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی نایین با اشاره به سفر شبانه و پنهانی رییس جمهوری آمریکا به عراق یادآور شد: ملت و دولت عراق این افراد را تحویل نگرفت و باعث شد با خفت و خواری این کشور را ترک کند. 

, حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی نایین با اشاره به سفر شبانه و پنهانی رییس جمهوری آمریکا به عراق یادآور شد: ملت و دولت عراق این افراد را تحویل نگرفت و باعث شد با خفت و خواری این کشور را ترک کند. ,

وی تاکید کرد: دشمنان با تمام صف آرایی های خود در برابر ملت ایران تسلیم شدند و امروز پیروزی ایران در عرصه های بین المللی را شاهد هستیم.

, وی تاکید کرد: دشمنان با تمام صف آرایی های خود در برابر ملت ایران تسلیم شدند و امروز پیروزی ایران در عرصه های بین المللی را شاهد هستیم.,

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران کار را به جایی رساند که ابرقدرت دنیا بصورت مخفی به کشوری سفر می کند و عقب نشینی آمریکایی ها از سوریه بخشی از تاثیرات انقلاب اسلامی ایران است.

, وی خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران کار را به جایی رساند که ابرقدرت دنیا بصورت مخفی به کشوری سفر می کند و عقب نشینی آمریکایی ها از سوریه بخشی از تاثیرات انقلاب اسلامی ایران است.,

امام جمعه افزود: آمریکا حضور نظامی و غیر قانونی خود در سوریه را برای مقابله با داعش و حمایت کردهای متحد خود اعلام می کرد اما در عمل، آنچه حاصل شد این بود که آنها متحدان خود را بدون هیچ حمایتی در برابر گروهک تروریستی داعش تنها گذاشتند.خطیب نماز جمعه نایین تاکید کرد:

, امام جمعه افزود: آمریکا حضور نظامی و غیر قانونی خود در سوریه را برای مقابله با داعش و حمایت کردهای متحد خود اعلام می کرد اما در عمل، آنچه حاصل شد این بود که آنها متحدان خود را بدون هیچ حمایتی در برابر گروهک تروریستی داعش تنها گذاشتند.خطیب نماز جمعه نایین تاکید کرد:,

سجادی با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از منطقه گفت: خروج آمریکا از منطقه بسیار مفتضحانه و با سرشکستگی برای سران این کشور بود.

, سجادی با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از منطقه گفت: خروج آمریکا از منطقه بسیار مفتضحانه و با سرشکستگی برای سران این کشور بود.,

امام جمعه نایین تصریح کرد : تمامی این شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و جهان، دستاورد انقلاب اسلامی ایران است و عظمت جمهوری اسلامی، به ایران ابهت بخشید و این نظام را روز به روز در جهان قوی تر کرد.

, امام جمعه نایین تصریح کرد : تمامی این شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و جهان، دستاورد انقلاب اسلامی ایران است و عظمت جمهوری اسلامی، به ایران ابهت بخشید و این نظام را روز به روز در جهان قوی تر کرد.,

سجادی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرموده اند که آمریکایی ها در این منطقه بیگانه اند و باید بروند و تاکنون بخشی از خروج آمریکایی ها از منطقه محقق شده و بزودی منطقه بدون حضور آمریکایی ها را شاهد خواهیم بود.

, سجادی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرموده اند که آمریکایی ها در این منطقه بیگانه اند و باید بروند و تاکنون بخشی از خروج آمریکایی ها از منطقه محقق شده و بزودی منطقه بدون حضور آمریکایی ها را شاهد خواهیم بود.,

وی گفت: آمریکایی ها در سازماندهی منافقان و مخالفان در داخل کشور نیز راه به جایی نبرده اند و به فضل خداوند، ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام در حالی که چشم تمام مستضعفان به آن دوخته شده در آینده نزدیک تمامی خاکریزها را یکی پس از دیگری فتح کرده و پیروزی خود را به ابرقدرت ها نشان خواهد داد.

, وی گفت: آمریکایی ها در سازماندهی منافقان و مخالفان در داخل کشور نیز راه به جایی نبرده اند و به فضل خداوند، ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام در حالی که چشم تمام مستضعفان به آن دوخته شده در آینده نزدیک تمامی خاکریزها را یکی پس از دیگری فتح کرده و پیروزی خود را به ابرقدرت ها نشان خواهد داد.,

خطیب جمعه نایین اظهار داشت: تمامی دستاوردهای کسب شده در عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران حاصل جنگیدن ها، مقاومت ها، تحمل ها، تقدیم شهداء و پیروی از ولایت فقیه است.

, خطیب جمعه نایین اظهار داشت: تمامی دستاوردهای کسب شده در عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران حاصل جنگیدن ها، مقاومت ها، تحمل ها، تقدیم شهداء و پیروی از ولایت فقیه است.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه