اخبار داغ

حجت الاسلام ماندگاری:

سجاد شاهسنایی شهید راه بصیرت و امنیت بود/ انتصابات اشتباه نتیجه بی بصیرتی در انتخابات است

سجاد شاهسنایی شهید راه بصیرت و امنیت بود/ انتصابات اشتباه نتیجه بی بصیرتی در انتخابات است
حجت الاسلام ماندگاری گفت: ما باید دولتی کاملا اسلامی داشته باشیم و اگر هنوز در این مسئله مشکل داریم منشاء آن انتخاب مردم است که باید با بصیرت تمام این انتخاب را انجام بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری شب گذشته در سالگرد شهید مدافع امنیت، سجاد شاهسنایی در محله جنیران اصفهان گفت: گاهی برای بعضی ها در مورد دستاورد های انقلاب سوالاتی پیش می آید و ما با تمام وجود معتقدیم پیروزی های انقلاب در این چهل سال بیشتر از مشکلات آن بوده و همه مردم به خصوص رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا بانند که زحمات و خون فرزندان ایشان به هدر نرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: مردم عزیز به عنوان ولی نعمتان انقلاب سختی می کشند اما به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب حرکت رو به جلو دارد و در مسیر پیشرفت و تعالی است.

,

راهیان انقلاب اسلامی

, راهیان انقلاب اسلامی, راهیان انقلاب اسلامی,

ماندگاری در ادامه گفت: اولین راهی که آغاز کردم راهیان انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی بود؛ امام خمینی (ره) از سال ها قبل از انقلاب مردم را به انقلاب الهی دعوت کرده بود.

,

استاد حوزه علمیه قم افزود: امام خمینی (ره) از سال 42 تلاش کردند و روحانیت در بین مردم روشنگری ایجاد کرد و 15سال تلاش  سرانجام در سال 1357 به نتیجه نشست و نظام طاغوت سرنگون شد.

,

راهیان نظام جمهوری اسلامی

, راهیان نظام جمهوری اسلامی , راهیان نظام جمهوری اسلامی,

وی در تشریح رسیدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: حکومت اسلامی خواسته و آرزوی تمام انبیاء بوده در دوازدهم فروردین 1358 با حضور 98.2 درصد مردم ایران اسلامی به عنایت الهی  و اهل بیت (ع) و رهبری امام خمینی (ره) وبا همت و حمایت مردم، راهیان نظام اسلامی هم در این کشور عزیز به نتیجه رسید و دولت و حکومت اسلامی ایجاد شد.

,

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: نظام طاغوت کاملا به زباله دان تاریخ سپرده شد و خاندان آن ها نیز سال ها است که در اروپا و آمریکا به سر می برند و مردم آن ها را به زباله دان تاریخ ایران انداختند.

,

همان خدایی که در دفاع مقدس کمک می کرد، اکنون بالای سر ماست

, همان خدایی که در دفاع مقدس کمک می کرد، اکنون بالای سر ماست, همان خدایی که در دفاع مقدس کمک می کرد، اکنون بالای سر ماست,

این فعال فرهنگی و مذهبی گفت: چیزی از انقلاب نگذشته بود که جنگ تحمیلی از سوی عراق به ایران آغاز و راهی دیگر به نام راهیان جبهه ها باز شد که پس از هشت سال سختی، فداکاری و جان فشانی در این راه هم به مقصد رسیدیم.

,

وی در ادامه گفت: همان خدایی که در انقلاب، نظام اسلامی و جنگ تحمیلی به ما کمک کرد اکنون هم بالای سر ما هست و همان خداست که میتوان به او امیدوار بود.

,

حجت الاسلام ماندگاری گفت: جنگ تمام شده بود اما مردم به جبهه های نورانی می آمدند تا یاد شهدایشان را زنده نگه دارند چرا که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

,

وی ادامه داد: در سال های اخیر از تمام کشور های دنیا راهیان نور داشتیم؛ حتی عراقی هایی که بستگان خود را در جنگ از دست داده بودند در زمین های نورانی ایران قدم گذاشتند و می گفتند پدران ما فریب صدام را خوردند اما شهدای شما برای خدا جنگیدند و شهید شدند.

,

رئیس مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهدا تشیع شهدای گمنام و تازه تفحص شده معتقد است یادواره های شهدا و دیگر برنامه هایی شهدایی که در سطح شهر ها برگزار می شود جزئی از راهیان نور است و انقلاب را بیمه می کند.

,

وی در ادامه با اشاره به ذهنیت عمومی از بی اخلاقی های پایتخت گفت: همین تهران که همه فکر می کنند فساد بر آن غلبه کرده وقتی شهدای غواص را به این شهر آوردند تمام شهر یکدست با ندای یا حسین (ع) شد؛ شهدایی که خاک را تطهیر می کنند دل های آلوده را هم پاک می کنند.

,

ماندگاری با بیان اینکه از مسیر راهیان نور به کربلا رسیدیم گفت: اَلم شهادت و اَلم سید الشهدا (ع) را جهانی کردیم و در مسیر کربلا موکب زدیم.

,

وی تاکید کرد: ده ها هزار زائر از کشور های مختلف به راهیان کربلا پیوستند و همه متحد و یک صدا ندای لبیک یا حسین (ع) سر می دهند.

,

امروزه مقابل چشم اسرائیل ایستادیم

, امروزه مقابل چشم اسرائیل ایستادیم, امروزه مقابل چشم اسرائیل ایستادیم,

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: زمانی دشمن می خواست به حرم اهل بیت (ع) لطمه بزند شیردلانی در این راه قدم گذاشتند و بر دشمن غلبه کردند.

,

وی ادامه داد: بعد از چندین سال جنگ آمریکا و صهیونیست و آل سعود در این منطقه که می خواستند حکومت داعش را در منطقه حاکم کنند، همه آن ها شکست خوردند و رزمنده های ما در مرز فلسطین اشغالی ایستاده اند.

,

رئیس موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا گفت: نظامیان صدام در خرمشهر نوشته بودند آمده ایم که بمانیم و آن روز ما تا فلسطین اشغالی دو هزار کیلومتر فاصله داشتیم؛ صدام را کنار زدیم و باقی دشمنان را دو هزار کیلومتر عقب راندیم و اکنون در مرز فلسطین اشغالی مقابل چشمان اسرائیلی ها ایستادیم.

,

مردم سفره استکبار را جمع می کنند

, مردم سفره استکبار را جمع می کنند, مردم سفره استکبار را جمع می کنند,

ماندگاری در ادامه گفت: راهیان بصرت در روز 9دی سال 88 آغاز شد و مردم افراد شاخصی که در ظاهر می گفتند با انقلاب هستیم اما در اصل با آمریکا بودند را شناختند و آن روز یک معجزه بود و پیام بزرگی برای دنیا و استکبار داشت که بدانند هر زمانی فتنه کنند مردم آن ها را با ندای یا حسین (ع) به حمایت از ولایت سفره آن ها را جمع خواهند کرد.

,

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه شهید سجاد شاهسنایی در راه بصیرت شهید شد گفت: شهدای امر به معروف، شهدای فتنه 88 و... شهدای راه بصیرت هستند که مظلومانه به شهادت رسیدند.

,

باید دولت اسلامی داشته باشیم

, باید دولت اسلامی داشته باشیم, باید دولت اسلامی داشته باشیم,

وی با بیان اینکه هنوز به طور کامل به دولت اسلامی نرسیده ایم گفت: ما باید دولت اسلامی داشته باشیم و اگر در این مسئله مشکل داریم منشاء آن انتخاب مردم است که باید با بصیرت تمام این انتخاب را انجام بدهند.

,

ماندگاری تشریح کرد: منظور از دولت صرفا قوه مجریه نیست بله مجلس، شهرداری ها و شورا ها و... باید کاملا اسلامی باشند؛ اگر مردم در انتخاب دولت اشتباه کنند آن دولت نیز در انتخاب مسئولان خطا هایی خواهد داشت.

,

وی گفت: اگر انتخابات با بصیرت انجام نشود، در ادامه آن انتصابات هم بدون بصیرت انجام می شود.

,

زمینه ساز ظهور باشیم

, زمینه ساز ظهور باشیم, زمینه ساز ظهور باشیم,

استاد اخلاق حوزه بیان کرد: مردم عزیز و شریف ما باید در تمام بازار، خیابان ها، مراودات اجتماعی و... اخلاق و احکام اسلامی را مد نظر داشته باشند؛ در یک جامعه اسلامی نباید شاهد کلاهبرداری های بازاری و نزاع های خیابانی باشیم.

,

وی ادامه داد: برای تحقق جامعه اسلامی مبانی اسلامی باید در اولویت باشد و نباید با احساس، خشم، کینه عمل کنیم و یا نگاه صرف اقتصادی به معاملات داشته باشیم.

,

این کارشناس مسائل مذهبی گفت: سال ها است که چشم انتظار مولا هستیم و می گوییم شاید این جمعه بیاید و ما هنوز در راه ظهور هستیم و نتوانسته ایم آن طور که باید زمینه ساز باشیم.

,

وی ادامه داد: برداشت من براساس آیات و روایات این است که بیشتر شهدای ما با ظهور حضرت حجت (عج) رجعت خواهند کرد دوباره برای امام خود فداکاری می کنند.

,

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: در راه ظهور رابطه امام و امت نباید کمرنگ شود و باید به آن توجه بیشتری داشت.

,

وی در ادامه با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب گفت: شش رئیس جمهور آمریکا تمام توان خود را در مقابله با این انقلاب گذاشتند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند، ترامپ هم هیچ غلطی نمی تواند بکند چون این نظام و انقلاب با خداست و تکیه آن به قدرت خداست.

,

به گزارش صاحب نیوز شهید سجاد شاهسنایی شهید راه امنیت است که در ناآرامی های دیماه سال گذشته به شهادت رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه