اخبار داغ

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

حفظ حجاب و عفاف مانع فروپاشی خانواده‌ها؛ مشکل جانبازان مرتفع شود

حفظ حجاب و عفاف مانع فروپاشی خانواده‌ها؛ مشکل جانبازان مرتفع شود
امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از اثرات حفظ حجاب و عفاف در جامعه جلوگیری از فروپاشی خانواده است گفت: مشکل بیمه تکمیلی جانبازان مرتفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام بهروز شمسی فرظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به سالروز شهادت شهیدان سردار احمد کاظمی و ستاری در 15 و 19 دی ماه اظهار داشت: شهیدان با خون خود از امنیت و اقتدار این کشور دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی از 17 دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان ملعون یادکرد و افزود: حجاب یکی از ارزش ها و واجبات دینی ماست که دشمنان با کشف حجاب به دنبال ارزش زدایی، غیرت زدایی، دین زدایی و جایگزینی ارزش های غربی به جای ارزش های دینی بودند.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد عنوان کرد: دشمنان می خواستند زن را ابزار خود قرار دهند اما زنان پاکدامن با استقامت و هوشیاری خود نقشه دشمنان را نقش برآب کردند؛  یکی از اثرات حفظ حجاب و عفاف در جامعه جلوگیری از فروپاشی خانواده است و زنان مومن ما از حجاب و پوشش خود مراقبت و مواظبت کنند که ارزش و کرامت انسانی آنان را حفظ می کند.

,

 

,

وی قیام خونین مردم قم در 19 دی را نقطه عطفی در تاریخ کشور دانست و بیان کرد: ساواک با منتشر کردن مقاله ای قصد اهانت به امام(ره) را داشت اما مردم با بصیرت، آگاهی و شناخت صحیح و به موقع از دشمن قیام کردند و این قیام به سراسر کشور انتقال یافت و موجبات پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.

,

 

,

شمسی فر با ابراز اینکه دلاوران خطه لرستان در کربلای 4 زمینه عملیات کربلای 5 را فراهم کردند که دستاوردهای بسیاری برای کشور داشت تصریحکرد: رهبری ۹ ماه پیش در جواب آمریکائیان که گفته بودند ایران باید از منطقه خارج شود گفتند بدانید آمریکا و نظایر آن پایشان از منطقه خارج خواهد شد، آن ها می خواستند ایران در منطقه نباشد اما خودشان امروز بیرون می روند.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز شهادت امیر کبیر و ماندگاری برخی چهره ها در تاریخ خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیری، انجام درست مسئولیت، تلاش خالصانه برای خدمت به مردم، استکبارستیزی، حفظ استقلال و عزت کشور از خصائل برتر چهره های ماندگار در تاریخ است؛ مسئولان اگر می خواهند نام نیکی از آن ها در تاریخ بماند باید امثال این ویژگی ها را داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به بخشی از کلام امام علی(ع) که پست و مقام طعمه نیست بلکه وظیفه است گفت: مسئول کسی است که از او سوال می شود و روز قیامت سوال کننده خداست و کسی که مسئولیتی قبول کرده است باید جوابگو باشد؛ جانبازان ما مشکل بیمه تکمیلی پیدا کردند، مسئولان بدانند پست و مقامشان مرهون خون شهداست و اگر شهدا نبودند این میز و پست در اختیار آنها نبود بنابراین مسئولان باید در صدد رفع مشکلات جانبازان باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه