اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

مشکلات کشور از طریق اروپا و آمریکا حل نمی شود/دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و شکاف بین مردم و مسئولان است

مشکلات کشور از طریق اروپا و آمریکا حل نمی شود/دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و شکاف بین مردم و مسئولان است
نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه فتنه گران به هیچ چیزی اعتقاد نداشتند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و شکاف در بین مردم و مسئولین است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،علیرضا زاکانی جمعه شب درادامه سلسله نشست های دهه بصیرت که در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه 9دی منشا یک تغییر بزرگ در جمهوری اسلامی ایران شد، تغییری همچنون ۱۹دی که زمینه ساز برای برپایی جمهوری اسلامی ایران شده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران  در پی پیشرفت در زمینه های گوناگون بوده و دشمنان نیز  از زمینه های گوناگون در پی ایجاد براندازی پس از پیروزی انقلاب بوده که در آن موقع به شکست برخورد.
وی با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ ابتکاری برای براندازی نظام از طرف تمام گروه های ضد انقلاب بود افزود: در فتنه سال 88 به علاوه ضد انقلاب خارجی و داخلی افرادی بودند که در طی زمان متحول شده بودند، همان  تندرو های دهه شصت بخاطر ثروت و قدرت خط بطلان روی تفکر خود کشیدند و در مقابل مردم ایستاند تا اینکه در ۹ دی سال 88 پس از هتک حرمت عزای امام حسین(ع) مردم پرونده آن‌ها را تا همیشه در نظام جمهوری اسلامی بستند.
نماینده سابق مجلس   منافقان را بر سه دسته تقسیم بندی کرده و گفت: در صدر اسلام سه دسته منافق وجود داشت،  دسته اول کسانی بودند که  چرب و شیرین اسلام بر دهانشان مزه کرد و هیچوقت اعتقادی به اسلام نداشتند، دسته دوم کسانی که با ایمان کم امدند و بر اثر این ایمان پایین از اسلام خارج شدند و اما درسته سوم  کسانی بودند که پس از پیامبر(ص) بر اسلام باقی ماندند و هیچ وقت نگفتند از اسلام خارج شدیم و از این طریق توانستند بر بدنه اسلام  ضربه زده  در روز 9دی ماه پرده از چهره منافقانه این افراد فرو ریخت و بی ابرو شدند.
وی افزود: فتنه گران نه به قانون، نه اسلام و هیچ چیز دیگر اعتقاد نداشتند، طعم قدرت آن ها را مست کرده و غریب ۴۰ درصد از ارای مردم را در انتخابات بعدی از صندوق ها حذف کردند، فتنه گران منافق ابروی اسلام، ابروی جمهوری اسلامی و نیز مردم را ناامید کرده و دشمن را برای ابراز دشمنی های گسترده تر ایجاد شود.
زاکانی با اشاره به اینکه نفوذ را یکی از ابزار دشمن دانست و ادامه داد: پس از برجام که دشمن نتواست به هدف قایی خویش دست پیدا کند، راهی جز نفوذ را برای تزریق اطلاعات غلط به مسئولان برای تصمیم های غلط  در سطح گسترده نداشت  واینکه برخی تصمیمات ساده و سطحی در بین مسئولان وجود ددارد بخاطر همین موضوع است.
وی بیان داشت: دستگاه های دقیق امنیتی چشمشان را باز کنند، میزاث امام دست و من و شماست و باید مراقب باشیم کسی با این میراث بزرگ که با خون شهدا امضا شده بازی نکند.
نماینده سابق مجلس  یکی از دلایل اینکه نتوانستند برخی خواص در فتنه 88 خوب عمل کنند و فتنه 8 ماه طول کشید را نداشتن امادگی لازم دانست و گفت: باید امسال و سال اینده مراقب باشیم و پیشگیری کنیم، دشمن در سال اینده تمام تجربه های ۴۰ ساله را جمع کرده و با تشکیک در کار امدی به دنبال کاهش سرمایه اجتماعی و ایجاد نارضایتی مردم و بروز شکاف میان مردم و مسئولان خواهد بود.
زاکانی با بیان اینکه در کنار این فتنه افرادی در پی تشدید تنگنا با فساد و عدم کارآمدی  هستند، اظهار داشت: برخی نیز  مامور به عدم کار هستندو با سنگ اندازی های مختلف سطح ناراضیاتی مردم را بالا برده و این سبب تحریک آمدن مردم به کف خیابان ها است.
 وی ادامه داد: ما درجنگ اقتصادی با آمریکا هستیم، چرا هیچ کاری نمی‌کنیم؟  با یک تصمیم غلط درباره دلار ۴۲۰۰ تومانی ، دلار یک تنگنای اقتصادی و ارزی شد و سبب شد که قوه قضائیه دنبال مفسدان بگردد و از طریق دلالان به معاون بانک مرکزی و از او به رییس بانک مرکزی و در اخر به رییس جمهور در رابطه با این تصمیم برسد.
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه در زمان جنگ برای عدم شناسایی دشمن در شب عملیات میکردند، گفت: در قانون شفافیت مالی؛ مجلس قانونی را مصوب کرد که دولت موظف به اجرای این قانون است اما حالا که دولت موفق به انجام این قانون نبوده به دنبال تصویب FATF است، حالا در این جنگ دولت می‌خواهد دو دستی اطلاعات مالی مردم و کشور را دست دشمن داده و از این طریق به راحتی میتواند دست روی نقطه ضعف اقتصادی ایران بگذارد.
وی با بیان اینکه در این مشکلات معشتی و سیاسی گروهی نیز کسایی هستند که دعوت به شورش میکنند، افزود:  آینده همه این گسل ها را تکان ‌می‌دهند و با ایجاد ناراضی مردم آن‌ها را داخل خیابان بریزند، پس ما اول باید بدانیم که این افراد چه کاری می‌کنند و با شفاف سازی مسایل کشور و  تکیه بر توانمندی داخلی مردم را امیدوار کنیم و مردم باید متوجه شوند اشکال از عدم عملکرد درست مسئولان است.
وی راه حل مشکلات کشور را در داخل داست و اظهار کرد: مشکل کشور ما  از طریق امریکا و اروپا حل نمیشود و با تکیه بر توانمدی  های داخلی و اعتماد بر جوانان باید پرچم تغییر برخی از مناسبات نا ثواب را به دست بگیریم و حلقه بسته قدرت و مدیریتی  را باز کرده و افراد متعهد به اسلام راس خدمت به مردم گمارده شود.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه