اخبار داغ

کارآفرین تبریزی می‌خواهد جلوی وزارت صنعت خودش را آتش بزند / مسئولان جدید مس می‌گویند قبلی‌ها اشتباه کرده‌اند + تصاویر

کارآفرین تبریزی می‌خواهد جلوی وزارت صنعت خودش را آتش بزند / مسئولان جدید مس می‌گویند قبلی‌ها اشتباه کرده‌اند + تصاویر
دکتر سیدامیر سیاح، مدیرگروه مطالعات محیط کسب و کار در مرکز پژوهشهای مجلس خبر از کارآفرین تبریزی داد که با کم کاری مسئولان دولتی به آخر خط زندگی رسیده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر سیدامیر سیاح، سردبیر سایت تحلیلی الف با انتشار پیامک های یک کارآفرین تبریزی از به انتهای خط رسیدن وی نوشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سیاح نوشت:

,

, ,

, ,

یکی از کاربران در واکنش به این خبر سیاح نوشت:

,

, ,

, ,

وی سال گذشته در نامه ای به رئیس جمهور از ظلمی که به وی شده نوشت: «اینجانب سیروس گلپرور، در سال 92 با انجام تحقیقات و اخذ مجوزهای لازم از جمله مجوز اداره محیط زیست برای بازیافت کنستانتره آهن از باطله معدن مس مزرعه اهر، سرمایه گذاری و کارخانه ای در نزدیکی این معدن تاسیس کردم و 42 نفر را بکار گرفتم. همزمان با شرکت ملی صنایع مس ایران برای تحویل باطله معدن مس اهر با غنای 32 درصد و بدون فلزات سنگین قرار داد منعقد کردم. با ارسال اولین محموله در همان سال، مشخص شد باطله ارسالی بر خلاف قرارداد،32 درصد آهن نداشته است. بعد از اعتراض من، قرار شد اولین مجموعه را عودت دهیم و محموله جدیدی تحویل بگیریم. اما این بار اداره محیط زیست دخالت کرد و بر خلاف مجوز قبلی، باطله ها را آلوده کننده تشخیص داد و از عودت آنها به معدن و حمل باطله های جدید، جلوگیری کرد. از آن زمان حدود 3 سال می گذرد و در این مدت 42 جوان استخدام شده بیکار شده اند، سرمایه گذاری و کارخانه احداثی به حال خود رها شده من به دلیل خروجی نداشتن پروژه، نتوانسته ام به تعهدات مالی ام به شرکا و طرفهای تجاری ام عمل کنم و برایم حکم جلب صادر شده و مخفیانه زندگی می کنم. خانواده ام  متلاشی و سلامتی ام را از دست داده ام...»

, اینجانب سیروس گلپرور، در سال 92 با انجام تحقیقات و اخذ مجوزهای لازم از جمله مجوز اداره محیط زیست برای بازیافت کنستانتره آهن از باطله معدن مس مزرعه اهر، سرمایه گذاری و کارخانه ای در نزدیکی این معدن تاسیس کردم و 42 نفر را بکار گرفتم. همزمان با شرکت ملی صنایع مس ایران برای تحویل باطله معدن مس اهر با غنای 32 درصد و بدون فلزات سنگین قرار داد منعقد کردم., با ارسال اولین محموله در همان سال، مشخص شد باطله ارسالی بر خلاف قرارداد،32 درصد آهن نداشته است. بعد از اعتراض من، قرار شد اولین مجموعه را عودت دهیم و محموله جدیدی تحویل بگیریم. اما این بار اداره محیط زیست دخالت کرد و بر خلاف مجوز قبلی، باطله ها را آلوده کننده تشخیص داد و از عودت آنها به معدن و حمل باطله های جدید، جلوگیری کرد., از آن زمان حدود 3 سال می گذرد و در این مدت 42 جوان استخدام شده بیکار شده اند، سرمایه گذاری و کارخانه احداثی به حال خود رها شده من به دلیل خروجی نداشتن پروژه، نتوانسته ام به تعهدات مالی ام به شرکا و طرفهای تجاری ام عمل کنم و برایم حکم جلب صادر شده و مخفیانه زندگی می کنم. خانواده ام  متلاشی و سلامتی ام را از دست داده ام...»,

کنون پرسش اینجا است که آیا گلپرور خود گناهکار است؟! آیا اگر او در کشورِ توسعه‌یافته‌ای کسب‌وکاری از این نوع و در این زمینه راه‌اندازی می‌کرد و به بهره‌برداری می‌رساند بدین اندازه زیان می‌دید؟! آیا کارآفرینانی همچون او در همان کشورها چنین کارشان را پیش می‌برند؟!

, کنون پرسش اینجا است که آیا گلپرور خود گناهکار است؟! آیا اگر او در کشورِ توسعه‌یافته‌ای کسب‌وکاری از این نوع و در این زمینه راه‌اندازی می‌کرد و به بهره‌برداری می‌رساند بدین اندازه زیان می‌دید؟! آیا کارآفرینانی همچون او در همان کشورها چنین کارشان را پیش می‌برند؟!,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه