اخبار داغ

مدیر کل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

محور «سنقر-کامیاران»حادثه‌سازترین نقطه‌ جاده‌های کرمانشاه

محور «سنقر-کامیاران»حادثه‌سازترین نقطه‌ جاده‌های کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محور«سنقر-کامیاران» با چهار نقطه بیش‌ترین نقطه حادثه‌ساز کرمانشاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۱۰۲ نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که ۱۴ نقطه به صورت کامل اصلاح هندسی و آشکارسازی و آرام سازی ترافیکی با استفاده از علائم ایمنی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: ۱۵ نقطه نیز آشکار سازی و آرام سازی ترافیکی با استفاده از علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: بیشترین نقاط حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی استان مربوط به سنقر -کامیاران با چهار نقطه حادثه‌ساز و سه نقطه حادثه‌ساز در محور سنقر-بیستون است.

,

به گفته کرمی، از نظر نوع عملیات انجام شده جهت رفع نقص آشکارسازی و آرام سازی با استفاده از علائم ایمنی، نواقص هندسی محل اصلاح و برطرف شده است.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز عملیات اجرایی در محورهای جوانرود-روانسر، کرمانشاه-اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب- کرمانشاه، روانسر-پاوه، اسلام آبادغرب-قلاجه، روانسر-پاوه و کنگاور-اسد اباد در دست اقدام است.

,

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ۶۴ نقطه نیز جهت اصلاح در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باقی مانده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه