اخبار داغ

جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی مطرح کرد؛

همت هدفمند ارتش در ساخت جنگنده‌های هوایی/ دکترین ما دفاعی است

همت هدفمند ارتش در ساخت جنگنده‌های هوایی/ دکترین ما دفاعی است
جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: جنگ های آینده جنگ های هواپایه است لذا ارتش جمهوری اسلامی به صورت هدفمند در ساخت جنگنده های هوایی همت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری شهید سرلشکر خلبان حسینی، اظهار کرد: ساده زیستی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی سرلوحه کار مسئولان باشد چرا که در این صورت سرباز واقعی ولایت خواهیم بود  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری شهید سرلشکر خلبان حسینی، اظهار کرد: ساده زیستی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی سرلوحه کار مسئولان باشد چرا که در این صورت سرباز واقعی ولایت خواهیم بود  ,
 
,
وی با بیان اینکه ایران کمبودهایی ندارد، افزود: اما در شرایط اقتصادی کنونی اصراف و تجمل گرایی در جامعه اسلامی درست نیست.
,
 
,
 
,
جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در ایران به هیچ وجه بحران نیست و کشور غنی است و اگر همراهی و هم دلی باشد چشم دشمن را کور خواهیم کرد.
,
 
,
 
,
واحدی به ۲ هزار شهید این استان و ۸ شهید نیروی هوایی خراسان‌جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: ۳۹ سال پر فروغ از انقلاب اسلامی گذشت و نیروی هوایی پیوستگی خود را حفظ کرد.
,
 
,
 
,
وی ۱۹ بهمن ۵۷ را یوم الله انقلاب اسلامی دانست و گفت پیمان نیروهای هوایی با امام راحل بود و ارتشی که پشتیبان نظام شاهنشاهی بود به دفاع از مردم ایران اسلامی بر خواست.
,
 
,
 
,
جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نقش نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس غیر قابل انکار است.
,
 
,
 
,
واحدی تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی شهرهای زیادی بمباران شد و با به پرواز در آوردن جنگنده های نیروهای هوایی دشمنان را به عقب راند.
,
 
,
 
,
وی به عملیات‌های هوایی ارتش جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: دستگیری ریگی یکی دیگر از عملیات‌های این نیرو ها است.
,
 
,
همت هدفمند ارتش در ساخت جنگنده‌های هوایی
, همت هدفمند ارتش در ساخت جنگنده‌های هوایی, همت هدفمند ارتش در ساخت جنگنده‌های هوایی,
جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: جنگ های آینده جنگ های هواپایه است لذا ارتش جمهوری اسلامی به صورت هدفمند در ساخت جنگنده های هوایی همت کرده است.
,
 
,
 
,
واحدی یادآور شد: نیروی هوایی ارتش پس از ده‌ها سال تلاش جنگنده‌های صاعقه و کوثر را تولید کرد. 
,
 
,
 
,
وی دریافت سوخت جنگنده از جنگنده و برد بالای ۲ هزار پا را از توانمندی‌های موشک‌ها و جنگنده‌های ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: نیروی هوایی ارتش توانسته مطابق با استانداردهای جهانی سامانه ها، جنگنده‌ها و موشک هایی را درست کند.
,
 
,
 
,
جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به این که تحریم به ما آموخت که چه قابلیت هایی داریم، گفت: نیروهای هوایی بدون توجه به تمام دسیسه ها توانسته است به تمام علوم و فنون دست پیدا کنند.
,
 
,
 
,
واحدی تصریح کرد: دکترین ما دفاعی است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداشته و ندارد.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به این که ماهیت نیروی هوایی ارتش داشتن واکنش سریع هوایی است، افزود: به دلیل حساس بودن منطقه خاورمیانه نیروی هوایی ارتش باید حضوری مقتدرانه داشته باشد.
,
 
,
 
,
جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به گسترش سامانه های الکترونیکی اشاره کرد و گفت: در ساخت شبیه ساز هواپیما بسیار عالی عمل کرده ایم و خلبانان می‌توانند عملیات‌های تاکتیکی را بر روی این شبیه سازها انجام دهند.
,
 
,
سقوط زورگویان در نتیجه حضور نیروهای هوایی ارتش
, سقوط زورگویان در نتیجه حضور نیروهای هوایی ارتش, سقوط زورگویان در نتیجه حضور نیروهای هوایی ارتش,
واحدی تصریح کرد: حضور نیروهای هوایی ارتش در منطقه قابلیت‌های زیادی داشته و سقوط سرنوشت زورگویانی است که می‌خواهند خود را به ملت تحمیل کنند.
,
 
,
 
,
در این مراسم از زحمات حمید مصطفوی فرمانده سابق پایگاه هوایی سرلشکر خلبان حسینی تجلیل و محمد رضا بهرام نژاد به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید سرلشکر خلبان حسینی معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه