اخبار داغ

مشاور عالی فرمانده سپاه:

مشکل دشمن حکومت‌داری و ادبیات سیاسی ایران است/ استکبار جز دشمنی برای ما دستاوردی ندارند

مشکل دشمن حکومت‌داری و ادبیات سیاسی ایران است/ استکبار جز دشمنی برای ما دستاوردی ندارند
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه اتمام دشمنی دشمن مقابل ما یک حرف غیر عقلانی است، گفت: دشمنان با روش حکومت‌داری و ادبیات سیاسی ما مشکل‌دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار خسرو عروج در گفت‌وگو با صاحب نیوز بیان کرد: یکی از وظایف ما انتقال مفاهیم اصلی و ماهیت اصلی مبارزان انقلاب به آیندگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه اعتقادات و باور مردم ایران هدف اصلی دشمنان است، گفت: دلیل این‌همه تحریم، فشار، تخریب دین و ... همین اعتقادات راسخ مردم ایران است وگرنه خیلی از کشورهای دیگر هم مورد تحریم این‌ها بودند اما تحریم‌های نتایج خاصی بر کشورها نداشته است.

,

وی با اشاره به منحرف کردن عقاید مردم توسط دشمنان اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند باور مردم ایران را به‌وسیله نفوذی‌های خود منحرف کنند و از بین ببرند.

,

سردار عروج تصریح کرد: دشمنان از تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، دولتی که در ادبیات سیاسی دنیا وجود دارد برای فشار بر ایران استفاده کردند و تاکنون به هدف خود نرسیده‌اند.

,

وی با تأکید بر اینکه به برکت خون شهدا و منویات رهبران الهی کشور توانسته‌ایم تاکنون مقابل دشمنان پیروز باشیم، خاطرنشان کرد: جز عده‌ای منافق و معاند که باید با آن‌ها مبارزه کرد بقیه کشور باید متحد در کنار هم برای موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

,

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر فکر کنیم که دشمن دست از سر ما برمی‌دارد و دشمنی‌اش را تمام می‌کند، یک حرف غیر عقلی است؛ دشمنان با روش حکومت‌داری و ادبیات سیاسی ما مشکل‌دارند.

,

وی ادامه داد: ما چرا گوش‌ها و چشم‌هایمان را می‌بندیم و عقلمان را نباید کنار بگذاریم، استکبار چیزی جز دشمنی برای ما ندارد.

,

وی افزود: مانند زمان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی باید مسئولان و مردم کنار هم باشند و تنها با یاری مردم و مسئولان مشکلات کشور حل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه