اخبار داغ

تحولات میدانی شمال سوریه؛

گسترش درگیری بین گروه های تروریستی+ نقشه میدانی

گسترش درگیری بین گروه های تروریستی+ نقشه میدانی
صدها تن از عناصر گروه های تروریستی در درگیری با یکدیگر، کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ درگیری بین تروریست های جبهه النصره با گروه های تروریستی احرارالشام و نورالدین الزنکی در محور غربی استان حلب و محورهای مختلف استان ادلب به اوج خود رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری المراسلون سوریه اعلام کرد: تروریست های جبهه النصره در ادامه حمله های گسترده خود علیه مواضع تروریست های نورالدین الزنکی و احرارالشام در محور غربی حلب و شرق و جنوب استان ادلب توانستند حدود ۲۶ شهرک از جمله بابیص، معاره الارتیق، عرب فطوم،المنصوره و ... را تحت اشغال خود درآوردند.

,

به گفته منابع میدانی، تمام مناطق تحت اشغال تروریست های نورالدین الزنکی در غرب استان حلب به کنترل تروریست های جبهه النصره درآمده است.

,

, , ,

, , ,

همزمان تروریست های نورالدین الزنکی با همکاری احرارالشام در محور شرقی و جنوبی ادلب با حمله گسترده به مواضع تحریرالشام موفق شدند شش شهرک و روستا از جمله الجینه، آبین، سفوهن،فطیره و... را تحت اشغال خود دربیاورند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بیش از ۳۰۰ تن از عناصر گروه های جبهه النصره، نورالدین الزنکی و احرارالشام در درگیری با یکدیگر کشته و زخمی شده اند.

,

 

,

بر اساس اعلام رسانه های سوری، تروریست های جبهه النصره بعد از سیطره بر منطقه داره العزه، حدود ۵۰۰ تن از خانواده های نورالدین الزنکی و ساکنان منطقه را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

,

خبرنگار میدانی سایت خبری المراسلون سوریه اعلام کرد، درگیری بین گروه های تروریستی در محورهای مختلف حلب و ادلب به اوج خود رسیده است و تروریست های جبهه النصره تلاش می کنند تمام مناطق تحت اشغال نورالدین الزنکی و احرارالشام را به سیطره خود دربیاورند.

,

شمار زیادی از ساکنان مناطق درگیر کشته و زخمی شده و خسارت شدیدی به منازل و زیرساخت ها وارد شده است.

,

بخش غربی و جنوب غربی حلب، شمال و شمال غرب حماه، شمال شرق لاذقیه و تمام استان ادلب(بجز بخش شرقی استان) تحت اشغال گروه های تروریستی جبهه النصره، احرارالشام، نورالدین الزنکی، جیش الاسلام، فیلق الرحمن و ... است.

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه