اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

موزه دفاع مقدس در صورت تامین اعتبار اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

موزه دفاع مقدس در صورت تامین اعتبار اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان از بهره‌برداری موزه دفاع مقدس استان در اوایل سال ۹۸ در صورت تامین اعتبار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ استان اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز کشور است که با تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهید، ۴۸۰ هزار و ۲۰۰ جانباز و سه هزار و ۵۰۰ آزاده، برترین آمار ایثارگری کشور را به خود اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

اصفهان با تقدیم یک شهید به ازای هر ۱۴۴ نفر به نسبت جمعیت نیز بیشترین شهید را تقدیم کرده و در مجموع این استان با تقدیم یک دهم از کل شهدای انقلاب اسلامی سهم بسزایی در حفظ و حراست از انقلاب داشته است.

,

هزار و ۸۵ خانواده دو شهیدی، ۵۹ خانواده سه شهیدی، هفت خانواده چهار شهیدی، سه خانواده پنج شهیدی و سه خانواده شش شهیدی و ۵۶ شهیدی که خود پدر شهید بودند، از جمله افتخارات اصفهان است.

,

مردم این استان نه‌تنها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بلکه در تمام لحاظ حساس کشور حضور داشتند و تعداد زیادی از جوانان خود را در راه این انقلاب فدا کردند و سهم به سزای در دفاع از حرمین اهل بیت (ع) در عراق و سوریه دارند.

,

مردم اصفهان با وجود انقلاب متعدد انقلابیشان از یک موزه دفاع مقدس جامع و کامل محروم هستند این در حالی است کلنگ موزه دفاع مقدس استان اصفهان سال ۷۶ به زمین شده است که متأسفانه پس از ۲۰ سال هنوز این موزه به بهره‌برداری نرسیده است.

,

قسمتی از فاز اول این مجموعه بهمن‌ماه سال گذشته در ایام دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد و قرار بود فاز نخست و اصلی این پروژه که به مساحت هشت هزار مترمربع است مهرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد که تاکنون این کار محقق نشده است.

,

بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس اصفهان در سال ۹۸ 

, بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس اصفهان در سال ۹۸ , بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس اصفهان در سال ۹۸ ,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در همین رابطه در گفت‌وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: اکنون فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان به پیشرفت ۹۰ درصد رسیده و در حال تکمیل تجهیزات است.

, صاحب نیوز,

سردار مجتبی شیروانیان گفت: با عنایت شهدا و پشتیبانی‌های مسئولان استانی و کشوری اگر اعتبار تأمین شود، اوایل سال آینده این موزه تکمیل به بهره‌برداری می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه محوطه و قسمتی از موزه دفاع مقدس استان دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسید که مردم از آن استفاده می‌کنند، تصریح کرد: سال آینده با یاری خدا و کمک شهدا بحث نرم افزاری و دیجیتال موزه تکمیل می‌شود.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان افزود: از شهدا، خانواده‌های شهدا و علاقمندان به شهدا و مسئولان کشوری و استانی برای افتتاح موزه دفاع مقدس استان اصفهان دعوت می‌کنیم که هر مسئولی که توفیق داشته باشد حضور پیدا می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه