اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

واگذاری امور فرهنگی قم به انجمن‌های تخصصی در دستور کار قرار دارد

واگذاری امور فرهنگی قم به انجمن‌های تخصصی در دستور کار قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان این‌که حمایت از هنرمندان را وظیفه‌ای خود می‌دانیم، گفت: واگذاری امور فرهنگی استان به انجمن‌های تخصصی در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا،با اشاره به برگزاری نهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم که در نگارخانه اشراق و نگارخانه فرهنگ، اظهار داشت: امسال در برگزاری این مراسم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز در برگزاری این برنامه همکاری دارد و برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت عکس در انعکاس موضوعات مختلف به جامعه، ابراز داشت: گاهی یک فریم عکس، یک نقاشی یا فیلم کوتاه پیام‌های فراوانی را انتقال می‌دهد درحالی‌که شاید هزاران سخنرانی نتواند این پیام را برساند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان این‌که جایگاه هنر بالا است، تصریح کرد: همه مسئولان باید به جایگاه واقعی هنر پی ببرند و بدانند که در زمان حاضر هنر در جایگاهی قرارگرفته که حتی از سخنرانی‌ها نیز بهتر می‌تواند تأثیر داشته باشد.
وی به ظرفیت بالای استان قم در زمینه‌های هنری اشاره کرد و بیان داشت: در استان قم ظرفیت خیلی خوبی درزمینهٔ هنرهای گوناگونی مانند خوشنویسی، عکاسی، فیلم‌سازی و تئاتر وجود دارد که این مهم در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کاملاً قابل‌مشاهده است.

حسینی کاشانی با اشاره به نگاه ویژه‌ای اداره کل ارشاد استان به فعالیت‌های هنرمندان گفت: یکی از اهداف اصلی ما این است که امور فرهنگی استان را به انجمن‌های تخصصی واگذار کنیم و انجمن‌ها را دررسیدن به اهدافشان یاری کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: امسال به حمدالله بعد از فراخوان جشنواره دوسالانه عکس هنرمندان قمی، تعداد مطلوبی آثار به دبیرخانه رسید.

وی ادامه داد: امسال در دو نگارخانه استان نمایشگاه عکس برگزار می‌شود، سیاست‌های اداره کل ارشاد قم این است که کارگاه‌های مختلف عکاسی در زمینه‌های مختلف تشکیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه