اخبار داغ

آغاز اکران فیلم های کوتاه و مستند در خراسان شمالی به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب

آغاز اکران فیلم های کوتاه و مستند در خراسان شمالی به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از آغاز اکران فیلم های مستند، کوتاه و نیمه بلند در سطح مناطق شهری و روستایی خراسان شمالی به مناسبت 40 سالگی انقلاب از هفته جاری تا پایان بهمن ماه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک وحید نمازی، رئیس حوزه هنری خراسان شمالی اظهار کرد: اکران فیلم های مستند، کوتاه و نیمه بلند با هدف انتقال پیام انقلاب از طریق تولیدات فیلم از امروز ( 15 در ماه ) به مدت 40 روز ( تا پایان بهمن ماه امسال ) در سطح استان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

نمازی افزود: قالب اصلی این فیلم ها دارای موضوعات ارزشی، اخلاقی، انقلابی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هستند.

,

وی همچنین گفت: این فیلم ها، تولیدات جشنواره های فیلم اوج، سفیر، عمار، جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای و تولیدات حوزه هنری استان و کشور هستند که از امروز در مناطق مختلف شهری و روستایی استان برای گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال اکران خواهند شد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه اکران این فیلم ها در سطح استان توسط حوزه هنری، کانون بسیج هنرمندان، کانون بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های دانش آموزی و دبیرخانه کانون مساجد انجام خواهد شد، عنوان کرد: اکران این فیلم سینمایی نیستند بلکه این فیلم ها در هر محیطی از جمله مساجد، مدارس و سالن های در اختیار دانشگاه ها که امکان پخش فیلم را دارند، انجام خواهند شد.

,

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی یادآور شد: طی این 40 روز، این فیلم در شهرستان بجنورد در بیش از 100 نقطه اکران خواهند شد.

,

نمازی افزود: به طور مثال در شهرستان بجنورد طی این مدت یاد شده 13 اثر مستند تاریخ انقلاب برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پخش خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه