اخبار داغ

حجت الاسلام ذوالنور:

دروغ و تقلب کلید واژه سران فتنه در سال 88 بود/ فردی برای نمایندگی مجلس 17 میلیارد تومان هزینه کرده است

دروغ و تقلب کلید واژه سران فتنه در سال 88 بود/ فردی برای نمایندگی مجلس 17 میلیارد تومان هزینه کرده است
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دروغ و تقلب کلید واژه سران فتنه در سال 88 بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقم فردا، حجت الاسلام و المسلین مجتبی ذوالنور شب گذشته در سلسه نشست های بصیرتی که در مسجد حضرت زینب(س) قم برگزار شد، اظهار داشت: در فتنه 88، بیش از 8 ماه به تمامی مقدسات مردم توهین شد و همین عامل باعث خروش مردم شد.
وی بیان داشت: 14 ماه قبل از انتخابات سال چندین تن از ملی مذهبی ها با سفر به آمریکا با مقامات سیا و ... دیدار کردند و بر روی دو موضوع دروغ و تقلب تاکید کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 10 ماه قبل از آغاز انتخابات کمیته صیانت آرا تشکیل شد که آقایان محتشمی پور، الویری و مهدی هاشمی در آن عضو شدند.
از بین بردن اعتماد مردم هدف سران فتنه بود
وی ادامه داد: هدف از این اقدام زیر سوال بردن اعتبار نظام و از بین بردن اعتماد مردم بود.
حجت الاسلام ذوالنور ابراز داشت: 4 ماه مانده به انتخابات مراسمی در فرودگاه امام خمینی(ره) برپا شد و مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت از این ترس داریم که نیروهای نظامی و شورای نگهبان مانع جدی حضور مردم در انتخابات شوند.
وی تصریح کرد: در آستانه انتخابات آقای هاشمی نامه سرگشاده ای به رهبر انقلاب نوشت و از آتش هایی سخن گفت که نظام را هدف قرار داده است.
خطبه های نمازجمعه هاشمی بر آتش فتنه دمید
حجت الاسلام ذوالنور ابراز داشت: در ادامه و بعد از انتخابات در خطبه های نمازجمعه هاشمی بر آتش فتنه دمید و میدان داری کرد.
وی تاکید کرد: با آقای کروبی بیش از 14 ساعت جلسه گذاشتم و در یکی از جلسات به وی گفتم شما خودتان حکومتی بودید و ساز و کار را می شناسید نمی توان 10 میلیون تقلب کرد.
نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: وی گفت ما در اصل انتخابات مشکل نداشتیم بلکه در مقدمات انتخابات تقلب شده و فردی مانند احمدی نژاد وارد کارزار انتخاباتی شد.
حجت الاسلام ذوالنور ابراز داشت: به آقای کروبی گفتم همیشه هر انتخاباتی یک بازنده و برنده دارد اگر قرار باشد کسی که انتخابات را باخته ادعای تقلب کند و سندی را نیز ارائه دهد و خواستار باطل شدن انتخابات شد آیا این کار ظلم به بیت المال و مردم نیست.
وی ادامه داد: آیا این قانونی است که هر کسی که بازنده شد بدون سند بگوید انتخابات را باطل کنید.
نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: جورج سورس از پایه گذاران انقلاب های مخملی می گوید مهمترین رمز پیروزی در انقلاب های مخملی صف آرایی جمعیتی و کشته سازی است و همین نقشه در فتنه 88 بکارگیری شد.
سکوت خواص در سال 88 تعجب برانگیز بود
وی تاکید کرد: برخی از خواص در فتنه 88 سکوت کردند و مردم این برداشت را داشتند که واقعا کاسه ای زیر نیم کاسه است که این افراد حرفی نمی زنند در واقع سکوت خواص بذر تردید را در دل مردم ایجاد کرد.
حجت الاسلام ذوالنور به حمایت های دشمنان نظام اشاره کرد و  ادامه داد: اوباما در زمان دریافت جایزه اسکار تمامی سخنرانی هایش را به فتنه گران و حمایت از آن ها اختصاص داد.
حجت الاسلام ذوالنور بیان داشت: بیشتر سفارت خانه در آن روزها وارد میدان شدند چرا که فکر می کردند کار انقلاب تمام است.
وی ابراز داشت: ظهر عاشورا مردم را سنگ باران کردند و به اعتقادات ملت توهین کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از خواص دچار دنیا زدگی شدند و گفتند منتظر بمانیم که چگونه می شود.
وی افزود: وجود رهبری بصیر و شجاع که به تنهایی وارد میدان شدند و در برابر فتنه گران ایستادند و بساط فتنه را جمع کردند.
حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: مردم در طی این سال ها واقعا خوب عمل کردند و هر زمانی که چهره ای حق نمایان شد از حقیقت حمایت کردند.
فرار مالیاتی پزشکان در سال های اخیر
حجت الاسلام ذوالنور خاطر نشان کرد: پزشکان باید 7هزار میلیارد تومان باید مالیات بدهند در حالی که تنها یک هفتم این مبلغ را مالیات می دهند که باید این بی عدالتی از بین برود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز برخی از نمایندگان نقاب بر چهره دارند و برخی از نمایندگان بیش از 17 میلیارد تومان برای ورود به بهارستان هزینه می کنند که جای سوال دارد.
حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: نماینده ای 28 میلیارد تومان در موسسه کاسپین سپرده گذاری کرده بود و سود 38 درصد می گرفت که نشان دهنده عمق فساد و رانت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
, از بین بردن اعتماد مردم هدف سران فتنه بود,
,
,
,
, خطبه های نمازجمعه هاشمی بر آتش فتنه دمید,
,
,
,
,
,
,
, سکوت خواص در سال 88 تعجب برانگیز بود,
,
,
,
,
,
,
,
, فرار مالیاتی پزشکان در سال های اخیر,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه