اخبار داغ

دانا گزارش می کند؛

دروغ های پامپئو تمامی ندارد/ ادعای ایجاد زندگی بهتر برای ایرانیان با ایجاد تحریم ها!

دروغ های پامپئو تمامی ندارد/ ادعای ایجاد زندگی بهتر برای ایرانیان با ایجاد تحریم ها!
«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با تلویزیون «نیوزمکس» مدعی شد هدف تحریم ها، ایجاد شرایط زندگی بهتر برای مردم ایران است، ابن در حالی است که رویترزخبر از تاثیر تحریم ها بر شرکت های غذایی دنیا می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ وزیر خارجه آمریکا در اظهارنظری جدید درباره تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا گفته هدف این اقدامات ایجاد شرایطی است که به زندگی بهتر مردم ایران منجر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

برخلاف ادعاهای مقام‌های آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های این کشور بخش کشاورزی و مواد غذایی را هدف قرار نمی‌دهد خبرگزاری رویترز اخیراً در گزارشی از اثر این تحریم‌ها بر مبادلات شرکت‌های غذایی با ایران خبر داده است.

,

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با تلویزیون «نیوزمکس» مدعی شد هدف از این اقدامات، ایجاد شرایط زندگی بهتر برای مردم ایران است و عنوان کرد: «تحریم‌ها علیه ایران این هدف نهایی را دنبال می‌کنند که بتوانند نتایجی ایجاد کنند که مردم ایران زندگی بهتری نسبت به آنچه اکنون دارند داشته باشند.»

,

سید جلال حسینی استاد دانشگاه در این موضوع در گفت‌وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: این ادعای مسئولان آمریکایی یک پارادوکس کامل است و تازگی ندارد.

, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: این مسئولان ازیک‌طرف اعلام می‌کند که می‌خواهد به‌نظام جمهوری اسلامی ایران فشار بیاورد و از طرف دیگر اعلام می‌کند که کاری نمی‌کنیم که به مردم ایران فشار بیاید.

,

وی افزود: نظام ایران اسلامی، نظامی است که مردم آن انتخاب کرده‌اند و دولت‌ها بارأی مستقیم مردم تعیین می‌شوند و نظامی که مردم تعیین کنند آن باشند، فشار به‌نظام فشار به مردم است.

,

حسینی با اشاره به‌دروغ آشکار آمریکایی‌ها مبنی بر عدم فشارها و تحریم بر مردم توسط، تأکید کرد: این صحبت‌ها عملاً دروغ است و این حرف منطقی نیست.

,

وی تصریح کرد: همان‌گونه که مسئولان آمریکایی اعلام کرد تحریم‌های مقابل ایران شامل دارویی و خوراکی نمی‌شود که خلاف آن ثابت شد، خلاف صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا ۴۰ سال است برای مردم ایران ثابت‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه