اخبار داغ

پیشنهادات فراکسیون مستقلان درباره بودجه ۹۸

پیشنهادات فراکسیون مستقلان درباره بودجه ۹۸
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی پیشنهادات این فراکسیون درباره بودجه ۹۸ را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بائوج لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه ۱۶ دی) این فراکسیون، گفت: اعضای کمیسیون در این جلسه بودجه سال ۹۸ را با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های قوه مقننه بررسی و ارزیابی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ فروش یک و نیم میلیون نفت پیش‌بینی شده است، افزود: در این جلسه بررسی کردیم اگر فروش ما کمتر از این میزان بود چه اقدامات و راهکارهایی باید انجام دهیم تا دچار مشکل نشویم.
,
 
,
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با بیان اینکهدر بودجه سال آینده پیش‌بینی شده که ۱۴ میلیارد دلار ارز دولتی (۴۲۰۰ تومان) برای خرید کالاهای اساسی اختصاص یابد، ادامه داد: ارز دولتی برای واردات این کالاها اختصاص دادیم تا قیمت کاهش یابد، اگر قرار باشد قیمت پایین نیاید این اقدام فایده‌ای نداشته و هدر رفتن منابع است.
,
 
,
لاهوتی تصریح کرد: در این جلسه بررسی کردیم، اختصاص ارز دولتی کار درستی است یا خیر البته در جلسه بعدی فراکسیون و پیشنهادات نمایندگان مطرح می‌شود.
,
 
,
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه کاهش هزینه‌های جاری دولت و ایجاد منابع جدید نیز مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: مقرر شد در جلسه بعدی فراکسیون در روز (سه‌شنبه ۱۸ دی) پیشنهادات فراکسیون درباره موارد فوق مطرح اعلام شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه