اخبار داغ

آخرین وضعیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان؛

"جهانشاهی" رفت، "جمال" سرپرست شد

"جهانشاهی" رفت، "جمال" سرپرست شد
با حکم مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهدی جمال جایگزین جهانشاهی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در حکمی از سوی مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهدی جمال به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت،,

جهانشاهی چندی پیش در گفتگو با مرآت اعلام کرده بود که موضوع استعفای وی منتفی است و با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد اما امروز خبر انتصاب جایگزین وی در خروجی رسانه ها قرار گرفت. 

,

محسن دلبری  مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین معرفی سرپرست جدید میراث فرهنگی استان سمنان با تاکید بر اینکه تغییر مدیریت در این اداره کل مرتبط با مسایل مالی پیش آمده در این اداره نیست، گفته است: جهانشاهی از این مسائل مبری هستند.

,

وی با قدردانی از زحمات و دستاوردهای دکتر جهانشاهی گفت: ایشان از سرمایه های مهم سازمان هستند و در مدت حضور در استان سمنان دستاوردهای قابل توجهی داشته اند.
 محمد جهانشاهی از  ماههای پایانی سال گذشته به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان منصوب شدند و دستاوردهای بزرگی در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در این استان و در کمتر از یکسال داشتند.

,
,

مهدی جمال پیش از این مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه