اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد خبر داد؛

مشارکت 7 میلیارد تومانی خیرین در پروژه های آموزشی خلیل آباد

مشارکت 7 میلیارد تومانی خیرین در پروژه های آموزشی خلیل آباد
فرماندار خلیل آباد از مشارکت 7 میلیارد تومانی خیرین در پروژه های آموزشی خلیل آباد خبر داد و گفت: آموزش و پرورش خلیل آباد در دولت یازدهم و دوازدهم نزدیک به 13 میلیارد تومان صرف پروژه های آموزشی شهرستان کرده که هفت میلیارد آن سهم خیرین بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، پیش از ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه روسای جدید و اسبق آموزش و پرورش خلیل آباد که با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیران مدارس و مسئولان شهرستان در کانون سلمان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش خلیل آباد یک سرمایه اجتماعی بزرگی به نام اعتماد مردم را به دنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه تغییر و تحولات بزرگی در دوره مدیریت قبلی آموزش و پرورش خلیل آّباد صورت گرفت، خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات عدیده اقتصادی که دولت داشت ولی توفیقات بسیار زیادی در اموزش و پرورش خلیل آباد با جلب مشارکت های مردمی کسب شد.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه امروزه آموزش و پرورش برای هر روز خود دارای برنامه است، تصریح کرد: بر اساس نظر سنجی هایی که توسط سازمان های معتبر انجام شد، آموزش و پرورش جزو دستگاه های برتر کشور در نظر مردم اعلام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خلیل آباد در دولت یازدهم و دوازدهم نزدیک به 13 میلیارد تومان صرف پروژه های آموزشی شهرستان کرده که هفت میلیارد آن سهم خیرین بوده است، اذعان کرد: آموزش و پرورش نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان دارد.

,

شاکری با بیان اینکه مسئولیت ها و مدیریت ها فرصت خدمتگذاری برای ما است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد، افزود: مدیریت با شرایط کنونی و مشکلاتی که دستگاهها با آن دست و پنجه نرم می کند یک نوع ایثار است.

,

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند به سند تحول بنیادین دست پیدا کند و باید همه دستگاه های اجرایی در رسیدن به اهداف این سند، آموزش و پرورش را یاری کنند.

,

 

,

ازدواج زودهنگام از آسیب های اجتماعی رایج شهرستان خلیل آباد است

, ازدواج زودهنگام از آسیب های اجتماعی رایج شهرستان خلیل آباد است,

علیرضا مالک اشرفی در این مراسم با بیان اینکه ازدواج های زود هنگام یکی از آسیب های اجتماعی است که در شهرستان خلیل آباد به وضوح قابل لمس است، اظهار کرد: کار آموزش و پرورش تنها درس دادن نیست بلکه باید در جنبه های مختلف تعلیم و تربیت ورود داشته باشد.

,

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شادی و نشاط باید در آموزش و پرورش وجود داشته باشد و این نشاط به دانش آموزان منتقل شود، تصریح کرد: همه مسئولان، مدیران و اولیاء باید در کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش و پرورش را یاری کنند و اگر ارتباط و تعامل بین نهاد ها، دستگاها و آموزش و پرورش برقرار نباشد مطمئنا توفیقی حاصل نخواهد شد.

,

در پایان این مراسم از زحمات 5 ساله حسن صداقتی در آموزش و پرورش خلیل آباد تقدیر و حکم انتصاب محمود روشندل به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش خلیل آباد به وی ابلاغ شد.

,

شایان ذکر است حسن صداقتی نیز به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان مه ولات منصوب شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه