اخبار داغ

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با 13 فقره سرقت در شهرستان کاشمر

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با 13 فقره سرقت در شهرستان کاشمر
فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با 13 فقره سرقت در شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی، به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابوالقاسم باقری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران کاشمر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در خیابان قائم، تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری 11 جانبازان وارد عمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری 11 پس از انجام تحقیقات گسترده میدانی، با کمک تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته یکی از اماکن همان حوالی، سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، با انجام یک عملیات غافلگیرانه، او را دستگیر و به کلانتری 11 انتقال دادند.

,

فرمانده انتظامی کاشمر همچنین در ادامه خاطرنشان کرد:: متهم دستگیر شده که دارای سابقه سرقت موتورسیکلت می باشد، در ابتدا منکر سرقت انجام شده بود ولی در مواجهه با مستندات دیجیتالی پلیس، لب به اعتراف گشود و به 13 فقره سرقت موتورسیکلت از خیابان قائم این شهرستان اعتراف کرد.

,

باقری با اشاره به اینکه غفلت و سهل انگاری مالباختگان یکی از دلایل اصلی وقوع سرقت می باشد تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی، به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه