اخبار داغ

تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی گیلانغرب

تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی گیلانغرب
فرماندار گیلانغرب گفت: کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی این شهرستان فردا ( دوشنبه 17 دی ) به علت وقوع زلزله 5.9 ریشتری عصر امروز (یکشنبه) تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کوروش محمودیان شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها براساس تصمیم مدیریت بحران استان کرمانشاه و مدیریت بحران شهرستان گیلانغرب به دنبال وقوع زلزله صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی اظهار داشت: بر این اساس تمامی مراکز آموزشی شامل پیش دبستانی ، ابتدایی ، متوسطه اول و دوم در 2 نوبت صبح و عصر و دانشگاه ها به جز دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند فردا تعطیل است.
,
فرماندار گیلانغرب اعلام کرد: شمار مصدومان زلزله عصر امروز نیز شامل مراجعه کنندگان به بیمارستان به 27 تن رسیده که به دلیل ترس و وحشت ناشی از زلزله بوده است.
,
هم اکنون گروه های ارزیاب جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شده اند و خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم و 2 گروه ارزیاب نیز به منظور ارزیابی واحدهای مسکونی و دامی به منطقه اعزام می شود که البته خسارت هایی در این خصوص گزارش شده است.
,
زلزله ای به بزرگی 5.9 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز یکشنبه حوالی شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه را لرزاند که تاکنون چندین پس لرزه چهار و بالای سه ریشتری داشته است.
,
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
,
از زمان وقوع زلزله 7.3 ریشتری در 21 آبان سال 96 تاکنون بیش از 6 هزار زمین لرزه در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است. 
,
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
,
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه