اخبار داغ

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

دوتابعیتی ها و جاسوسان در دولت رخنه کرده اند / پایه اصلی فتنه ۹۸ اقتصادی است

دوتابعیتی ها و جاسوسان در دولت رخنه کرده اند / پایه اصلی فتنه ۹۸ اقتصادی است
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: دوتابعیتی ها و جاسوسان در دولت رخنه کرده اند و باید در برابر این افراد بایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش شب گذشته در ادامه سلسله های نشست های دهه بصیرت که در مسجد امام صادق(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر در خصوص فتنه 88 می فرمایند که این فتنه عمیق با برنامه ریزی های بلند مدت شکل گرفت.
وی تاکید کرد: این فتنه ریشه اش به بیش از 20 سال قبل برمی گشت و باید مشخص شود که ریشه های اصلی این فتنه در 20 سال چه کسانی هستند.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم یک مقدار به عقب برگردیم از بعد رنسانس یک تحولی در اروپا رخ داد که دین از عرصه سیاست خارج شد و در واقع با این اقدام دین در اروپا فقط در کلیساها بود.
این استاد دانشگاه بیان داشت: همین اقدام در کشورهای اسلامی نیز رخ داد به طوری که علما در مساجد و مکان های مذهبی محصور شدند.
مکتب های مختلف برای  ضربه زدن به دین شکل گرفت
روانبخش تاکید کرد: با این اتفاق ها دو مکتب مارکسیسم (با شعار دین مواد مخدر است که آدم ها را به خواب می برد) و لیبرالیسم شکل برای ضربه زدن به دین شکل گرفت.
وی ادامه داد: یکی از پسران آیت الله طالقانی در سال 52 مارکسیم شد و علنا در نامه ای به پدرش این را اعلام کرد.
روانبخش افزود: لیبرالیسم نیز در فرانسه شکل گرفت و نتیجه آن این شد که امروز 22 کشور رسما ازدواج همجنسگرایان را به رسمیت می شناسند.
وی خاطر نشان کرد: در بین این مکتب ها امام خمینی(ره) با حمایت ملت قیام کرد و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.
این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: در زمان پیروزی انقلاب یکی از جاسوسان سرویس اطلاعاتی فرانسه در کتابش با عنوان جنگ جهانی چهارم می نویسد این جنگ عقیدتی است که بین شوالیه ها و مسلمین خواهد بود که در این میان مسلمین با خط مشی خمینی(ره) غرب را شکست خواهند داد.
وی ابراز داشت: امروز شاهد هستیم دین در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی جاری شده و قابل جدایی نیست.
این استاد دانشگاه ادامه داد: شهید آیت در سال های اول انقلاب پرونده فراماسونری میر حسین موسوی را داشت اما قبل از این که پایش به مجلس برسد، ترور شد.
مرکز مطالعات استراتژیک هدفش ضربه زدن به اسلام بود
وی بیان داشت: در دولت هاشمی رفسنجانی مرکز مطالعات استراتژیک تشکیل شد که کارش ضربه زدن به اسلام بود و بعد از پایان دولت هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت تشکیل شد.
این استاد دانشگاه و حوزه تاکید کرد: افرادی مانند سریع القلم و  موسوی خوئینی ها ، کدیور و... در این تشکل حضور داشتند که خیانت های زیادی به انقلاب کردند.
وی با بیان این که رهبر انقلاب تمامی مشکلات را به دوش کشید، افزود: امام خامنه ای در سال های اخیر با مبنای دینی انقلاب را پیش برده که نشان از دید بالای ایشان است.
روانبخش خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب با وجود خیانت های افرادی که 30 سال در انقلاب بودند به تنهایی پرچم انقلاب را در دست گرفت و امروز کشور را در ثبات بی نظیری هدایت می کند.
مواضع روحانی برخلاف نظر مراجع عظام است
روانبخش تاکید کرد: امروز متاسفانه روحانی سخنانی بر زبان می راند که خلاف نظر مراجع عظام و علما است.
وی با بیان این که عناصر فتنه الان در مسند دولت قرار دارند، گفت: وزیر نفت فعلی یکی از اشخاصی بود که در فتنه از سران فتنه حمایت کرد و قراردادهای ننگینی مانند کرسنت را رقم زد.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: فتنه 98  ادامه همان فتنه ها است اما گرایش فتنه 98 اقتصادی است و می خواهند دست ما را از انقلاب کوتاه کنند.
وی افزود: جریان فکری حلقه نیاوران با رسانه خودشان به نام دنیای اقتصاد، برای کشور نقشه می ریزد و افزایش دلار نیز از خروجی های جلسات این حلقه بود.
روانبخش تاکید کرد: در زمان بحران اقتصادی مقام معظم رهبری خواستار تعامل دولت با اساتید دانشگاه شدند اما دولت مردان این کار را نکردند.
وی خاطر نشان کرد: دوتابعیتی ها و جاسوسان در دولت رخنه کرده اند و باید در برابر این افراد بایستیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه