اخبار داغ

جزئیاتی از گزارش «هدیه میلیونی منابع طبیعی فارس» به کارمندان ارشد اداره

جزئیاتی از گزارش «هدیه میلیونی منابع طبیعی فارس» به کارمندان ارشد اداره
یکی از کارمندان منابطع طبیعی استان در مورد جلسه ای که شیرازه در گزارش اول به آن اشاره کرده با ارسال یادداشتی جزئیات بیشتری در اختیار شیرازه قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، روز شنبه 15 دی ماه گزارشی با عنوان «بذل و بخشش یک مدیرکل برای کارمندان ارشد یک اداره/ تطمیع برای مقبولیت آقای معاون!» مبنی بر هدیه مدیر کل یک اداره دولتی به کارمندان ارشد آن اداره برای مقبولیت معاون وی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, بذل و بخشش یک مدیرکل برای کارمندان ارشد یک اداره/ تطمیع برای مقبولیت آقای معاون!,
 
,
در گزارش شیرازه آمده بود:«در حالی که در شرایط خاص کشور، پرهیز از ریخته پاش و اسراف بیش از هر زمان دیگر در مجموعه های دولتی و حتی خصوصی لازم است، مدیر کل یکی از ادارات استان فارس که مدتی است رفتن وی قطعی شده و به دنبال مشخص شدن و انتصاب فرد جایگزین او هستند اقدام به دادن هدیه های سنگین به مدیران ارشد آن مجموعه دولتی در استان کرده است. هفته گذشته مدیران ارشد این اداره دولتی در فارس در یک جلسه خصوصی هر کدام پنج کارت هدیه جمعا به مبلغ پانصد هزار تومان و یک حواله کت و شلوار دریافت می کنند. این مدیرکل که در هفته های اخیر به یک باره به دلیل مخالفت یک مقام مسئول در استانداری فارس با نفرجایگزین، تودیع وی به تاخییر افتاده است در خوشبینانه ترین حالت! تلاش دارد تا بصورت غیر مستقیم با اهدا هدیه های سنگین به مدیران ارشد آن اداره در سطح استان، مقبولیت معاون خود را در اداره رشد دهد، تا احتمالا آقای معاون با لابیگری از پایین به بالا به سمت مدیر کلی منصوب شود»
, شیرازه,
 
,
شیرازه، امروز زاویه دیگری از حاتم بخشی منابع طبیعی فارس منتشر خواهد کرد.
,
 
,
یکی از کارمندان منابطع طبیعی استان در مورد جلسه ای که شیرازه در گزارش اول به آن اشاره کرده با ارسال یادداشتی جزئیات بیشتری در اختیار شیرازه قرار داده، که در ادامه آمده است:
,
 
,
زودتر از شبهای پیش می خوابم زیرا بناست شهرمان را در سحرگاه سرد دومین چهارشنبه ی دی ماه 97 به قصد شرکت در جلسه ی شورای هماهنگی ترک کنم و چونان بیست و هشت رییس دیگر با پیوستن به اداره کل به سان سیمرغی شویم و ید واحد تا مشکلات را تدبیر کنیم و در راستای حفظ انفال و رفع مشکلات اقتصادی همکاران پرتلاش و کم توقع مجموعه، تصمیم بگیریم.
,
 
,
یکی پس از دیگری میرسیم و جلسه آغاز میشود، آیاتی از کلام الله مجید و نصایحی اخلاقی بار معنوی جلسه را بالا میبرد. بی خبر از انگیزه ی برگزارکنندگان جلسه، ساعاتی سپری میشود، ما با حساسیت طرح مشکل میکنیم و مترصد شنیدن راهکاریم تا از این طریق خستگی راه را از تن بیرون کنیم و حامل پیام شادی برای همکارانمان باشیم که چشم انتظار خبر خوش از جلسه ی اداره کل هستند.
,
 
,
بانگ اذان ظهر و نماز و ناهار ما را به ساعات پایانی جلسه هدایت میکند، ای کاش نماز ظهر و آیات قران تلاوت شده ی صبح و نصایح اخلاقی شروع جلسه ما را به طریق صلاح و رستگاری هدایت میکرد. خبر حواله ی کت و شلوار را سید حمید میدهد و جمشید توزیع میکند و صلوات جمعی همکاران به گوش میرسد و اسماعیل می آید و پاکت حاوی کارتهای هدیه را توزیع میکند و خنده بر لبها مینشاند. البته این بار بیشتر، چون کارتها پنج تایی است. به رغم برخی همکاران که گل از گلشان شکفته غم بر چهره ی من نشسته است.
,
 
,
در این لحظات بیش از آنکه به خود بیاندیشم از رژه ی خاطرات نیازمندیهای همکاران در میدان ذهنم سان میبینم و آزرده تر میشوم. در عالم ذهنم ولوله ای برپاست آنچنان که صدای صلوات بلند همکاران را به سختی میشنوم. توزیع حواله ی کت و شلوار ذهنیت بهره برداری خاص از جلسه را ایجاد کرد و توزیع پانصد هزار تومان کارت هدیه این ذهنیت را قطعیت بخشید.
,
 
,
پچ پچی راه افتاد جلسه تمام شده است و هر کدام از ماها راهی شهرمان شده ایم. و یک سوءال اساسی پیش میآید و آن اینکه در شرایط خاص کنونی که قرار است مدیر کل جدید معرفی شود چگونه سید حمید به خود اجازه میدهد از سهم همکاران و بیت المال با هدف تطمیع برخی حاضرین در جلسه و استفاده از ظرفیت لابی گری آنها برای خود فرصت سازی کند و بی پروا حدود صد میلیون تومان به نفع خود هزینه کند تا شاید بر صندلی مدیر کل تکیه بزند ؟
,
 
,

به راستی اگر فردا این پست کلیدی و مهم به وی سپرده شد با بیت المال و انفال در راستای رسیدن به اهداف خودش چه خواهد کرد؟ سوءال دیگر اینکه چرا مدیر کل از این اقدام ناعادلانه حمایت کرده و آنرا متوقف نکرده است؟ جایگاه ایشان در این جابجایی که به زودی اتفاق خواهد افتاد کجاست؟ سوءال دیگر اینکه در شرایط مالی خراب فعلی این رقم حدود صد میلیون تومان از کجا تامین شده؟ چرا سایر همکاران که نود درصد از کل مجموعه هستند نادیده گرفته شده اند؟ سوءال دیگر اینکه اگر این مبلغ از حساب اداره هزینه شده آنهم حال که پایان دوران خدمت مدیر کل، قطعی است چرا حساب اداره را خالی میکنند و برای مدیر کل جدید، چالش مدیریتی ایجاد میکنند تا در ذهن همکاران با جریان سازی برخی جریان سازان تطمیع شده،  خود را توانمند و مدیر کل جدید را ضعیفتر از خود جلوه دهند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه