اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین اعلام کرد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور سردار نقدی در قزوین

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور سردار نقدی در  قزوین
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روز پنجشنبه با سخنرانی سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کشاورز در گفت‌وگو با صبح قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر در قزوین اظهار کرد: فراخوان شرکت در این جشنواره، مهرماه امسال از طریق فضای مجازی و همچنین نامه‌نگاری و ارسال آیین‌نامه و پوستر جشنواره برای همه رسانه‌های استان اعلام شد که زمان ارسال آثار تا 20 آبان ماه تعیین شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روز پنجشنبه(20 دی ماه) با سخنرانی سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: به دلیل استقبال گسترده اصحاب رسانه از این جشنواره و همچنین همزمانی با برگزاری کنگره شهدای استان، زمان ارسال آثار تا اواسط آذر ماه تمدید شد. 

384 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قزوین ارسال شد
وی با اشاره به تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ابوذر قزوین عنوان کرد: امسال 384 اثر توسط 95 شرکت کننده از 35 رسانه و یک اثر آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نشان‌دهنده رشد قابل توجه آثار به لحاظ کمی و کیفی نسبت به جشنواره سال گذشته است.

کشاورز بیان کرد: سال گذشته 239 اثر توسط 63 شرکت کننده از 24 رسانه استان و یک اثر آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی تصریح کرد: بیشترین اثر در بخش اجلاسیه شهدا با 83 اثر، مقاومت و دفاع مقدس 68 اثر، بصیرت و دشمن شناسی 59 اثر، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی 51 اثر، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی 48 اثر، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی 44 اثر، اقتصاد مقاومتی 22 اثر و مسائل صنفی خبرنگاری 9 اثر است. 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: در بخش‌های شش‌گانه جشنواره نیز بیشتر آثار در بخش گزارش با 145 اثر، یادداشت و مقاله 50 اثر، خبر 92 اثر، تیتر 23 اثر، عکس 38 اثر و موشن گرافی و چندرسانه‌ای نیز 36 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

کشاورز در ادامه بیان کرد: بخش داوری جشنواره ابوذر در سال جاری در بخش فیلم و عکس توسط کارشناسان و متخصصین بسیج رسانه شهر کرج و مابقی آثار توسط بسیج رسانه تهران انجام شد.

وی در ادامه عنوان کرد: امسال کلیه آثار برای داوری کدگذاری شده بود و به هیچ عنوان اسم نویسنده و رسانه برای داوران مشخص نبود.

کشاورز تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره فقط ایجاد یک فضای رقابتی بین اصحاب رسانه نیست بلکه بیشتر منظور هم‌افزایی بین رسانه‌های مختلف و تولید محتوای متناسب با آرمان‌های انقلاب و در محورهای مختلف اجتماعی و اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است. 

وی در پایان گفت: رشد کمی و کیفی آثار ارسالی و افزایش مشارکت رسانه‌ها در برگزاری سومین جشنواره ابوذر قزوین، نشان دهنده افزایش اعتماد آنها نسبت به بسیج رسانه است. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
, 384 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قزوین ارسال شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه