اخبار داغ

فعال جامعه زنان مطرح کرد؛

ظلم‌های متعدد به زنان به نام آزادی/ وجود مقدس زن را ابزار سود اقتصادی کرده‌اند

ظلم‌های متعدد به زنان به نام آزادی/ وجود مقدس زن را ابزار سود اقتصادی کرده‌اند
فعال جامعه زنان بابیان اینکه ظلم‌های متعدد به زنان به نام آزادی در حال انجام است، گفت: حرکت‌هایی در زمان حاضر برای ظلم به زنان ایجادشده است که اسم آن را دفاع از حقوق زن می‌گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  معصومه حکیمیان در سالروز کشف حجاب در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه در عصری به سر می‌بریم که از زن فقط به‌عنوان یک ابزار جنسی استفاده نمی‌شود بلکه زن یک ابزار برای همه عرصه‌ها شده است، اظهار کرد: زن در جامعه امروز جهان و با تفکرات سیاسی غرب، ابزار سیاسی، اقتصادی و عرصه‌های مختلف برای خوش گذارنی یک سری افراد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
فعال جامعه زنان گفت: این نگاه کاملاً ابزاری به زن، یک نگاه ظالمانه است درصورتی‌که زن یک موجود مقدس است.
,
 
,
وی بابیان اینکه زن بعد از خداوند متعال تربیت کنند جامعه است، افزود: بعد از خداوند طبق روایات بزرگان، احکام و مبانی دینی، زن مربی جامعه، خداوند خالق بشر و بعد از خدا زن واسطه خلقت است.
,
 
,
وجود زن مقدس است که با فتنه‌های غرب تبدیل به ابزار شده است
,
 
,
حکیمیان ادامه داد: وجود زن مقدس است و این وجود مقدس با فتنه‌های اخیر غرب تبدیل به ابزاری تمام‌عیار در خدمت مردان نانجیب، سرمایه‌داران، پول‌پرستان و سیاسیتمدارن مکار شده است.
,
 
,
وی با تأکید به اینکه نگاه ابزاری به زن بزرگ‌ترین ظلم تاریخ بشر به‌حق زنان است، خاطرنشان کرد: الگوی سوم که نگاه شرقی و غربی ندارد، زن می‌تواند درعین‌حالی که بتواند عفت و شأن جایگاه زن را حفظ، اخلاق و عفاف از خانواده مراقبت می‌کند.
,
 
,
زن معمار جامعه است
,
 
,
فعال جامعه زنان بابیان اینکه زن معمار جامعه است و نقش‌آفرینی‌ها متعددی دارد، گفت: این الگوی سوم زن می‌تواند بساط ظلم به زن را در سطح جهان حذف کند و مقام معظم رهبری به همین دلیل فرمودند این پیام باید جهانی شود.
,
 
,
ظلم‌های متعدد به زنان به نام آزادی
,
 
,
وی تصریح کرد: در زمان حاضر در اکثر کشورهای جهان حرکتی برای ظلم به زنان ایجادشده است و هر نوع ظلمی دارد اتفاق می‌افتد و اسم آن را دفاع از حقوق زن می‌گذارند.
,
 
,
حکیمیان با اشاره به این حرکت‌های علیه زنان، گفت: به اسم آزادی ظرفیت‌هایی برای ستم به زنان و فضا را برای سو استفاده‌کنندگان ایجاد می‌کنند.
,
 
,
وی بابیان اینکه با مکارانه اسم این حرکت‌ها را آزادی می‌گذارند، افزود: این حرکت‌ها در صورتی انجام می‌شود که آزادی زن گرفته و حقوق زنان را تضعیف می‌کنند.
,
 
,
زن را در فتنه‌هایش محصور کرده‌اند
,
 
,
فعال جامعه زنان ادامه داد: زن را در فتنه‌هایشان محصور و اسیر می‌کنند، الگوی سوم نگاهی جدید به زن دارد و بنا بر فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای رسانه‌ها، هنرمندان، سینماگران وظیفه‌دارند این واقعیت‌ها را بیان کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: پروژه‌های دشمن و جنگ نرم، به وسعت تاریخ است و برای مقابله با این جنگ نیازمند دفاع مقدس دیگر هستیم.
,
 
,
حکیمیان با تأکید بر اینکه دفاع مقدس پدیده‌ای نیست که بگوییم هشت سال بود و تمام شد، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یک نقطه طلایی است و دفاع مقدس‌های متعددی در طول تاریخ بوده و تا قیام حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.
,
 
,
دفاع مقدسی جدیدی لازم است رقم بزنیم
,
 
,
وی ادامه داد: دفاع مقدسی جدیدی لازم است رقم بزنیم؛ به‌صورت پراکنده و جزیره‌ای فعالیت‌هایی شده است اما نتوانسته‌ایم حماسه‌ای ایجاد کنیم.
,
 
,
فعال جامعه زنان خاطرنشان کرد: نسخه هشت دفاع مقدس سال جلوی چشم است و باید از آن در این زمینه استفاده کنیم؛ کار دشمن، دشمنی است و باید مانند عرصه‌های دیگر انقلاب اسلامی پوزه دشمن را به خاک بمالیم.
,
 
,
وی تأکید کرد: متأسفانه ما الگوهای متعدد و خوبی داریم که فقط ستایش و به روش‌های خودمان زندگی می‌کنیم، اگر می‌بینیم مشکلاتی وجود دارد و به نتیجه نرسیدیم به دلیل این است که درست عمل نکردیم.
,
 
,
حکیمیان اضافه کرد: اگر درست و جهادگرانه عمل می‌کردیم امروز پیروز میدان بودیم که با تلاش‌های زنان ایران اسلامی در آینده نزدیک پیروز خواهیم شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه