اخبار داغ

آیت الله نوری همدانی:

نباید بی حجابی و بدحجابی در کشور عادی شود

نباید بی حجابی و بدحجابی در کشور عادی شود
این مرجع تقلید گفت: نباید بی حجابی و بدحجابی در کشور عادی شود و باید با این معضل برخورد جدی شود چرا که این موضوع باعث شده فرهنگ عمومی کشور آسیب ببیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای جنبش مردمی پاسداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حجاب یکی از واجبات اسلام است و باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: بابی حجابی و بدحجابی باید برخورد جدی شود چراکه این موضوع باعث شده فرهنگ عمومی کشور آسیب ببیند.
این مرجع تقلید دولت را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: این کار باید از دولت شروع شود و در ادارات اجرایی شود تا در ادامه در جامعه نیز اجرایی شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مسئله بانک‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: دیرکرد و ربا در سیستم بانکی کشور وجود دارد و نباید اجازه دهیم در یک کشور اسلامی این مسائل رخ بدهد.
ارتقای 19 پله‌ای رتبه علمی کشور در 40 سال گذشته
سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران نیز در این دیدار بابیان این‌که 275 شبکه تلویزیونی و رادیویی علیه انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند، گفت: این شبکه‌ها باهدف ترویج بی‌دینی، ضربه زدن به ارکان خانواده و سبک زندگی اسلامی، تخریب اذهان عمومی و بی‌اعتماد سازی مردم به‌نظام شکل‌گرفته‌اند و دشمن از این مسیر به دنبال ضربه زدن به‌نظام است.
وی ادامه داد: علاوه بر این دشمن در دوره‌های مختلف تحریم‌های اقتصادی را علیه کشورمان اعمال کرده اما بااین‌وجود کشورمان توانسته قله‌های افتخار را در زمینه‌های مختلف فتح کند.
نقدی تأکید کرد: پیش از انقلاب تنها 11 هزار عنوان کتاب چاپ‌شده بود درحالی‌که فقط در یک سال 110 هزار عنوان کتاب چاپ‌شده است.
وی به جایگاه علمی کشور بیان داشت: ما در رتبه‌های علمی 15 دنیا هستیم درحالی‌که در رژیم پهلوی 54 بودیم که نشان از توجه نظام به آموزش‌وپرورش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،, قم فردا،,
,
,
,
, ارتقای 19 پله‌ای رتبه علمی کشور در 40 سال گذشته,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه