اخبار داغ

خواننده ترانه "یار دبستانی من" در گفتگو با دانا:

مراجع ذیربط فضا را در موسیقی پاپ رها کرده اند/ به دنبال جذب جوانان هستیم/ سرود باید کلام و معنویت داشته باشد/ موسیقی پاپ را به خاطر مادیات انتخاب کرده اند+فیلم

مراجع ذیربط فضا را در موسیقی پاپ رها کرده اند/ به دنبال جذب جوانان هستیم/ سرود باید کلام و معنویت داشته باشد/ موسیقی پاپ را به خاطر مادیات انتخاب کرده اند+فیلم
در موسیقی پاپ چون مراکز ذی ربط فضا را رها کرده اند به اینجا رسیده ایم، کلام که نقش اساسی دارد را در سرود رعایت می کنیم، کلام باید درست باشد و وقار و شخصیت داشته باشد؛ ان شاءلله به سمتی برویم که سرودهایی تولید شود تا بتواینم آن ها را به پیشگاه مقام معظم رهبری ارائه دهیم.
[

جمشید جم خواننده سرود نوستالژیک یار دبستانی من در خصوص جشنواره آوای بیداری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: کسانی که به سمت سرود و آواهای انقلابی آمده اند اهلیت دارند، آن ها می دانند که اجرای سرود از چه ریتمی برخوردار است و این که باید چه نوع ریتمی و چه سازهایی داشته باشد، می دانند کجا ممنوعیت دارند و کجا دستشان باز است.

, جمشید جم , یار دبستانی من, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: به این دلیل از جوان ها دعوت به عمل آورده ایم،  گفته ایم حتی شماهایی که حرفه ای هستید تنها از سازهای الکترونیک استفاده نکنید، از هر خطه و استانی که شرکت می کنید سعی کنید از سازهای محلی تان استفاده کنید و سرود اجرا کنید، این ها نیاز به آموزش ندارند چرا که آموزش دیده اند اما جوان هستنند، سرشار از ذوق هستند؛ در سفرهای استانی که می رویم می خواهیم این افراد را کشف کنیم و  جشنواره درواقع بهانه است که آن ها بیایند و جاهایی هم که مشکل دارند را در کلاس هایی که برگزار می کنیم رفع کنند.

,

 

,

جم خاطرنشان کرد : چون جشنواره آوای بیداری به موسیقی اختصاص دارد، امیدواریم این گزینش ها به خوبی و درستی انجام شود و ما بتوانیم تولیدات آن ها را عرضه کنیم و هم این که از آن ها برای ماندگار شدن حمایت کنیم، باید اگر کم و کاستی دارند آن را برطرف کنیم.

, جم,

 

,

وی در ادامه گفت: در موسیقی پاپ چون مراکز ذیربط فضا را رها کرده اند به اینجا رسیده ایم، کلام که نقش اساسی دارد را در سرود رعایت می کنیم، کلام باید درست باشد و وقار و شخصیت داشته باشد. ان شاءلله به سمتی برویم که سرودهایی تولید شود تا بتوانیم آن ها را به پیشگاه مقام معظم رهبری ارائه دهیم.

, مقام معظم رهبری,

 

,

جمشید جم در پایان گفت: گرایش به سمت موسیقی پاپ به خاطر مادیات است، معنویت، خداشناسی و کلام باید در یک اثر وجود داشته باشد، ما در ابتدای راه هستیم و می دانیم که از نظر مالی برخی نمی توانند سرود تولید کنند به همین دلیل اندکی حمایت مالی برای آن ها در نظر گرفتیم.

, جمشید جم,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه