اخبار داغ

ادامه پروژه مجتمع خلیج فارس کهگیلویه وبویراحمد در هاله ای از ابهام/با خلیج فارس تا 1400؛ وعده ای که در تحقق آن باید تردید کرد+تصاویر

ادامه پروژه مجتمع خلیج فارس کهگیلویه وبویراحمد در هاله ای از ابهام/با خلیج فارس تا 1400؛ وعده ای که در تحقق آن باید تردید کرد+تصاویر
پروژه خلیج فارس هم اکنون متوقف شده است، پروژه ای که قرار بود؛ تا پایان سال 97 پارکینگ آن تکمیل وبه بهره برداری برسد اما اکنون متوقف شده است و مشخص نیست مراحل اجرا و بهره برداری از آن تا چه زمانی به طول بیانجامد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس؛ بزرگترین مجتمع تفریحی، رفاهی وتجاری یاسوج که نقشه و اجرای آن برای 7 طبقه (سه طبقه پارکینگ، چهارطبقه تجاری و رفاهی) طراحی شده بود، و در سال 95 کلنگ احداث آن در مرکز شهر یاسوج توسط مسئولان استانی و کشوری به زمین زده شد؛ قراربود این مجتمع بازیربنایی بالای 90 هزار مترمربع و در مساحت20 هزار مترمربع ساخته شود؛ که عملیات گود برداری آن نیزبه ارتفاع 12 متر انجام و در همان مرحله اجرایی اولیه تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

,
,
, ,
 
,

 با پیگیری های خبرنگار این پایگاه خبری دلیل توقف پروژه را عدم جذب اعتبار و بی توجهی مسئولین امر بیان شد.

,

 

,

معاون بهره برداری اقتصادی موقوفات اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: پیش بینی می شود پارکینگ سه طبقه این مجموعه به منظور کاهش بار ترافیک در سطح شهر تا پایان سال 97 تکمیل و به بهره برداری برسد.

, صبح زاگرس,

 

,
, ,
 
,

سید روح الله عبدالهی اظهار کرد: مجتمع تجاری ، تفریحی و رفاهی خلیج فارس با مشارکت بنیاد توسعه و موقوفات کشور و سرمایه گذار، جنب میدان هفتم تیر یاسوج در 7 طبقه ساخته می شود و دارای 10 هزار متر مربع پارکینگ ( در سه طبقه) ، هتل آپارتمان، شهربازی و تجاری است.

,

 

,
, ,

وی بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت این مجتمع در نیمه دوم سال 96 آغاز شد و قرار است در مدت 4 سال تکمیل و به بهرداری برسد.

,

 

,

عبدالهی افزود: با توجه به برنامه زمان بندی شده هم اینک از 14 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده که روند مطلوبی است.

,

 

,
, ,

معاون بهره برداری اقتصادی موقوفات اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:  مجتمع تجاری ، تفریحی رفاهی خلیج فارس در زمین های موقوفه ساخته شده و پروژه ای عام المنفعه خواهد بود و درآمد حاصل از این پروژه در آینده صرف کارهای خیر و عمومی می شود.

,

 

,
, ,

با همه این صحبت ها پروژه خلیج فارس هم اکنون متوقف شده است، پروژه ای که قرار بود؛ تا پایان سال 97 پارکینگ آن تکمیل وبه بهره برداری برسد اما اکنون متوقف شده است و مشخص نیست مراحل اجرا و بهره برداری از آن تا چه زمانی به طول بیانجامد؟

,

 

,

از طرفی گفته می شود این پروژه تاکنون 16 درصد پیشرفت داشته است که برای یک سال مطلوب است اما اگر با همین روند به کار خود ادامه دهد و هر سال 14 درصد پیشرفت کند بعد از 4 سال تنها در حدود 64 درصد پیشرفت خواهد کرد و حدود یک سوم آ« باقی خواهد ماند که روند نامطلوبی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه