اخبار داغ

هوای اصفهان سالم شد

هوای اصفهان سالم شد
رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: با توجه به بارش های اخیر، هوای امروز اصفهان از شرایط ناسالم برای عموم بار دیگر به وضعیت سالم بازگشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک صادقیان در گفت‌وگو با مهر، اظهار داشت:  با توجه به بارش های اخیر، هوای امروز اصفهان از شرایط ناسالم برای عموم بار دیگر به وضعیت سالم بازگشت به نوعی که هوای امروز اصفهان با میانگین شاخص کیفی ۷۸ در وضعیت سالم ثبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه میانگین شاخص کیفی آلایندگی در دو روز گذشته در وضعیت ناسالم ثبت شده بود، بیان داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، هوای اصفهان در ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهر اصفهان مانند میدان احمدآباد با ۸۵، خیابان دانشگاه ۹۹، خیابان استانداری ۷۸، بزرگراه خرازی ۸۲، چهارباغ خواجو ۶۵، خیابان پروین ۶۳، رودکی ۷۷ وبزرگراه خرازی ۸۲ در وضعیت سالم ثبت شد.

,

کیفیت هوا در شهرستان‌های استان 

,

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه کیفیت هوا در شهرستان‌های استان اصفهان نیز در وضعیت سالم گزارش شده است، ادامه داد: امروز کیفیت هوا در مبارکه با میانگین شاخص کیفی ۷۰، شاهین شهر ۸۴، نجف آباد ۸۹ در وضعیت سالم، سجزی با ۴۷ در وضعیت پاک، و در کاشان با ۱۲۹ در وضعیت ناسالم برای گروهای حساس است.

,

گفتنی است شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم است.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه