اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

خام فروشی مشکل اصلی محصولات استراتژیک در خراسان‌جنوبی است/ انتظارحمایت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

خام فروشی مشکل اصلی محصولات استراتژیک در خراسان‌جنوبی است/ انتظارحمایت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
استاندارخراسان‌جنوبی گفت: مشکل عمده استان در زمینه محصولات استراتژیک بحث خام فروشی است که فرآوری در استان صورت نمی‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی شب گذشته در شورای اداری استان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بازدید‌هایی از مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان قاین و بیرجند صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی شب گذشته در شورای اداری استان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بازدید‌هایی از مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان قاین و بیرجند صورت گرفت.,

 

,

وی با اشاره به برگزاری نشست و دیدار معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با نخبگان استان، افزود: ضمن قدردانی از فرصتی که معاون رئیس جمهور برای نخبگان گذاشت شاهد نشست صمیمی بودیم که و ان‌شاءالله شاهد نتایج خوبی در آینده باشیم.

,

 

,

استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: خراسان‌جنوبی علی‌رغم محدودیت‌هایی که در حوزه‌های زیر ساختی دارد اما دارای ظرفیت و پتانسیل های بسیار زیادی است.

,

 

,

معمدیان معادن و تنوع مواد معدنی استان را از جمله ظرفیت های خراسان جنوبی برشمرد و گفت: از نظر ذخایر معدنی در رتبه پنجم قرار داریم که اگر در این حوزه سرمایه گذاری شود رتبه استان ارتقا پیدا خواهد کرد.

,

 

,

وی اظهار کرد:  صنایع دستی، آثار تاریخی و محصولات کشاورزی و استراتژیک از دیگر ظرفیت‌های استان است که باید به آنها توجه شود.

,

 

,

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: مشکل عمده استان در زمینه محصولات استراتژیک بحث خام فروشی است که فرآوری در استان صورت نمی‌گیرد.

,

 

,

معتمدیان اظهار کرد: فرصت های مرزی و تبادلات تجاری و بازرگانی از دیگر ظرفیت‌های بالاقوه استان است.

,

 

,

وی با بیان اینکه استان دارای ظرفیت خوب دانشگاهی است، بیان کرد: در استان 40 هزار دانشجو داریم، 14موسسه علمی و 14 هزار نفر در خراسان جنوبی عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند.

,

 

,

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در استان شاهد ظرفیت های خوب نیروی انسانی هستیم و از سال 1390 اقدامات خوبی انجام شده است.

,

 

,

معتمدیان عنوان کرد: در خراسان جنوبی 9 مرکز نوآوری با 190 واحد مستقر وجود دارد که 23  واحد نوپا، یک واحد تولیدی است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم با نیروی انسانی خوبی که در استان داریم از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه