اخبار داغ

سرپرست شبکه دامپزشکی درگز:

معدوم سازی بیش از ۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در درگز

معدوم سازی بیش از ۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در درگز
سرپرست شبکه دامپزشکی درگز از کشف بیش از 50 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و تاریخ گذشته و معدوم سازی آنها در شهرستان درگز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد شمس در گفتگو با درگزخبر؛ ضمن اعلام خبر معدوم سازی مقداری گوشت مرغ تاریخ گذشته اظهار کرد: نظارت بی وقفه کارشناسان شبکه دامپزشکی درگز بر مراکز عرضه فراورده های دامی به منظور پایش و کنترل بهداشتی این فراورده ها به طور مستمر اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

وی افزود: در یکی از این بازرسی ها بیش از 50  کیلوگرم گوشت مرغ غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان کشف و بلافاصله توسط پرسنل شبکه دامپزشکی معدوم شد.

,

سرپرست شبکه دامپزشکی درگز گفت: تیم های گشت سیار دامپزشکی درگز، روزانه از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی و رستورانهای بین راهی بازدید و بازرسی بهداشتی می کنند؛ درصورت مشاهده فراورده های خام دامی غیربهداشتی ضمن توقیف موارد فوق، متصدی مرکز عرضه به مراجع قضایی برای سیرمراحل قانونی معرفی می شود.

,

شمس تصریح کرد: مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف ضبطی برابر ضوابط و مقررات بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی و دستور مراجع قضایی برای پیشگیری از احتمال سرایت بیماریهای خطرناک قابل انتقال بین انسان و دام معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج می شود.

,

وی در پایان با بیان اینکه دامپزشکی در تمام ساعات شبانه روز تلاش می کند تا امنیت غذایی را برای مردم تامین کند، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با تلفن 46225023 و یا 46222885 در میان گذاشته و موارد مشکوک را گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه