اخبار داغ

سرپرست فرمانداری پلدشت خبر داد؛

افزایش ساعات کاری پایانه پلدشت تا ساعت ۲۴

افزایش ساعات کاری پایانه پلدشت تا ساعت ۲۴
سرپرست فرمانداری پلدشت گفت: افزایش ساعت کاری این پایانه مرزی رونق تبادلات تجاری و شکوفایی اقتصادی منطقه را در پی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  مهران صفری امروز در جلسه بررسی افزایش ساعت کاری پایانه مرزی پلدشت که در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد، گفت: نتیجه توافقات صورت گرفته توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با کشور مقابل، افزایش ساعت کاری پایانه مرزی پلدشت تا ساعت ۲۴ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در ادامه از عملیاتی نشدن این توافق از دی ماه سال ۹۶ تا به حال خبر داد و تصریح کرد: دستگاه های ذی ربط بحث ترانزیت کالا و استقرار ادارات مورد نیاز در پایانه مرزی را به جد پیگیر باشند، تا شاهد رونق فعالیت تجاری در شهرستان باشیم.

,

صفری با تاکید بر امکانات و خدمات ارائه شده توسط نظام جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال برای مردم شریف شهرستان پلدشت اشاره کرد و افزود: مسئولین باید از پایانه مرزی شهرستان و از ظرفیت بالقوه جهت پیشبرد اهداف نظام و آسایش مردم به نحوه احسن استفاده کنند.

,

سرپرست فرمانداری پلدشت در ادامه با بیان اینکه هیچ مشکلی در خصوص افزایش ساعت کاری پایانه مرزی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برخی اشکالات جزئی باید هرچه سریعتر توسط دستگاه های مریوطه رفع گردد، تا شاهد افزایش ساعت کاری گمرک از ابتدای بهمن ماه سالجاری باشیم.

,

صفری در پایان ماحصل افزایش ساعت کاری این پایانه مرزی را رونق تبادلات تجاری در منطقه و شکوفایی اقتصادی منطقه عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه