اخبار داغ

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در شیراز:

صرفا بیان آرمان ها و اهداف، دردی را دوا نخواهدکرد/مردم را بیش از حد سیاسی کرده ایم

صرفا بیان آرمان ها و اهداف، دردی را دوا نخواهدکرد/مردم را بیش از حد سیاسی کرده ایم
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار فارس گفت: مردم را بیش از حد سیاسی کرده ایم و ذهن آن ها بجای درگیری برای کار و فعالیت، درگیر مسائل سیاسی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه استاندار فارس درخصوص عدم حضور شخص وزیر برای این مراسم گفت: با توجه به اینکه 14 استاندار جدید انتخاب شده اند و چون نمی خواستیم زمان از دست برود، به هر کدام از معاونان ماموریتی برای حضور در مراسم تودیع و معارفه استانداران در سطح کشور دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
وی درخصوص زمان سکانداری تبادار در فارس خاطر نشان کرد: مهندس تبادر استان را با علم، تجربه و صبر مدیریت می کردند و در یک کلام با کم ترین هزینه به بهترین نحو امور را تدبیر و مدیریت می کردند.
,
 
,
حسین ذوالفقاری با اشاره به زمان سرپرستی مهندس رحمانی عنوان کرد: در طول دوره سرپرستی استانداری فارس هیچ احساس خلا در استان نبود و با هماهنگی و همکاری مدیران استان مشکلی پیش نیامد.
,
 
,
وی سیاست هیئت دولت و وزیر کشور در انتخاب استانداران را نگاه به بدنه سازمان دانست و اظهار داشت: یکی از اشکالاتی که در سطح مدیران عالی و میانی داریم این است که این افراد در بدنه سازمان کار نکرده اند و تا زمانی که با ضوابط آشنا و مشکلات و ظرفیت ها را بشناسند، فرصت زیادی از دست می رود.
,
 
,
معاون وزیر کشور در ادامه صحبت هایش گفت: در نهایت با در نظر گرفتن همه شرایط در استان فارس بین گزینه های مطرح شده ، دکتر رحیمی توانست رای اعتماد از هیئت دولت را بگیرد.
,
 
,
وی با اشاره به رزومه مطلوب و رشته شهرسازی استاندار جدید فارس اذعان داشت: با شناخت خوب دکتر رحیمی از سیستم و بدنه استان و ظرفیت های آن، بهترین گزینه موجود برای این مسئولیت بودند.
,
 
,
ذوالفقاری همچنین متذکر شد: دنبال کار بودن از ویژگی های برجسته آقای رحیمی می باشد و کشور نیز به جای جنبه های سیاسی به کار نیاز دارد.
,
 
,
وی با اشاره به ظرفیت های مختلف موجود در استان تصریح کرد: با تلاش همه جانبه مسئولین، استان فارس شایسته پیشرفت های بیشتری می باشد که در شان مردم فارس خدمات را ارائه دهند.
,
 
,
این مقام مسئول از تلاش دشمن برای از بین بردن ثبات در کشور خبر داد و اضافه کرد: دشمن با فشارهای سیاسی و اقتصادی سعی بر فشار آوردن به مردم و در نتیجه قصد از بین بردن ثبات در جامعه را دارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مشکلات مردم به ویژه در مباحث اقتصادی غیرقابل انکار است گفت: امروز حجم گسترده ای از داخل و خارج کشور  سعی بر ایجاد تحرکاتی در دی ماه در کشور داشتند که با زمان شناسی و بصیرت مردم، ناکام ماندند زیرا مردم به خوبی می دانند که درصورت به هم ریختن کشور همه متضرر خواهند شد.
,
 
,
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با ارائه آماری از سوی یک موسسه آمریکایی بیان داشت: در آمار نظرسنجی صورت گرفته از مردم ایران، 90 درصد مردم امنیت کشور خیلی خوب عنوان کرده و 77 درصد نیز معتقدند که مبارزه با فساد در سطح خوبی در حال انجام می باشد.
,
 
,
وی درخصوص نارضایتی مردم اظهار داشت: همه مسائلی که در داخل و خارج از کشور است، در راستای افزایش نارضایتی مردم می باشد.
,
 
,
حسین ذوالفقاری معقتد است که مشکل کشور آرمان و نبود هدف نیست و مشکل روش ها و ابزارهای مرود استفاده است.
,
 
,
وی ادامه داد: در کشور کسی مخالف عدالت، عدم تبعیض و مبارزه با فساد نیست پس بیان آرمان ها و اهداف که در قانون اساسی کشور نیز وجود دارد، دردی را دوا نخواهدکرد.
,
 
,
این مقام مسئول متذکر شد: با توجه به اینکه مدیران و مسئولان کشور دارای انگیزه و هدف هستند و تلاش نیز می کنند اما برای کارآمدی می بایست به سراغ روش ها و ابزارها بروند.
,
 
,
وی در گلایه ای از تعداد زیاد کارگروه ها و کمیته ها گفت: چرا استاندار باید در حدود 90 کارگروه، شورا و کمیته در استان و وزیر نیز در حدود 45 کارگروه و کمیته حاضر شود؟
,
 
,
معاون وزیر کشور با بیان اینکه تمرکز زدایی  شوخی می باشد عنوان کرد: اگر می خواهیم مشکلات ما حل شوند، می بایست دولت ها بازآفرینی شوند.
,
 
,
وی در پیشنهادی به استاندار فارس گفت: چقدر خوب است که منشور یک مدیر در استان در ابتدای کارش نوشته شود.
,
 
,
حسین ذوالفقاری همچنین ابراز کرد: مردم را بیش از حد سیاسی کرده ایم و ذهن آن ها بجای درگیری برای کار و فعالیت، درگیر مسائل سیاسی شده است.
,
 
,

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه می باید در جهت رضایتمندی مردم تلاش نماییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه