اخبار داغ

رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ورزشکاران آذربایجان غربی

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ورزشکاران آذربایجان غربی
رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: فراخوان شرکت در چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان در مرحله استانی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام افشار حسنی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان آذربایجان غربی، اظهار داشت: این مسابقات در بین کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و ورزشکاران هیئت های ورزشی استان بین سنین ۱۵ سال تا ۲۹ سال برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو سطح استانی و ملی برگزار خواهد شد و نفرات برتر مربوط به گروه ورزشکاران بالای ۱۵ سال و جوانان و کارکنان به مسابقات ملی اعزام می شوند.

,

رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غرب، افزود: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق قرآن برای ورزشکاران زیر ۱۵سال و بالای ۱۵ سال و کارکنان اداره کل و جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال، در بخش حفظ یک جزء برای ورزشکاران زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و کارکنان اداره کل و جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال، در بخش حفظ ۱۰ جزء برای جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال، در بخش حفظ کل قرآن کریم برای جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال و در بخش فهم زبان قرآن کریم برای ورزشکاران بالای ۱۵ سال، جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال و کارکنان ورزش و جوانان استان به صورت شفاهی و کتبی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

,

وی، از ثبت نام نفرات شرکت کننده در این مسابقات خبر داد و ابراز داشت: نفرات شرکت کننده از روز سه‌ شنبه ۱۸ لغایت ۳۰ دی‌ ماه بعد از دریافت فرم از سایت javan-varzesh-qoran.ir و تکمیل آن به امور فرهنگی و تربیتی اداره کل مراجعه و ثبت نام کنند.

,

حسنی زمان برگزاری این مسابقات را بهمن‌ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: زمان دقیق مسابقات از طریق سایت اداره کل اعلام خواهد شد و مرحله کشوری مسابقات هم اسفندماه در تبریز برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه